Názov kurzu: Internet marketing I. – reklama a propagácia na internete pre začiatočníkov
Lektor: Mgr. Peter Hecht
Určite ste už niekedy počuli výrok „kto nie je na internete, neexistuje“. A asi ste tiež počuli, že mať web stránku dnes nestačí. Ak sa chcete k svojim potenciálnym zákazníkom dostať čo najrýchlejšie, vo väčšine prípadov vám neostáva nič iné, len si zaplatiť reklamu na internete. Ak nechcete na nej prerobiť, nerobte tieto štyri chyby.
Veľa firiem má pocit, že internetová reklama je drahá
Ak ste ešte nič podobné nerobili, alebo ste sa o túto oblasť začali zaujímať iba nedávno, určite vám to už napadlo. Že reklama musí byť strašne drahá, veď inak by to robili všetci. Samotná myšlienka (a s ňou spojené presvedčenie) začínajúceho podnikateľa spravidla rýchlo odradí.
Pochopiteľne, to, či je konkrétna suma pre vás už veľa, sa nedá povedať len z účtu za reklamu. Záleží aj od toho, čo predávate a akú máte maržu. Ak dáte do reklamy sto eur a vráti sa vám desať, reklama je naozaj drahá. No čo ak sa vám vráti dvesto?
Zhodnime sa zatiaľ na tom, že reklama na internete má veľkú silu a oplatí sa jej venovať čas (aj nejaké peniaze). Je však pár faktorov, na ktoré si musíte dať pozor, aby ste zbytočne neplatili viac, ako treba.