Aj pri platenej reklame veľký brat menom Facebook posudzuje kvalitu obsahu a v konečnom dôsledku celej reklamy. Aj v tomto prípade potrebujete, aby sa obsah a reklama páčila vašim fanúšikom, prípadne novým fanúšikom, či budúcim zákazníkom. Je nutné pipomenúť, že si kupujete zobrazenie vašej reklamy, prípadne kliknutia, ktoré v prípade menej kvalitnej reklamy či obsahu vyjdú nakoniec drahšie ako pri kvalitnej. Ako na to, aby ste neprerobili?
Základ úspechu
Povedzme, že kvalitný obsah už máte a potrebujete propagovať napríklad hodnotný článok či recenziu nejakého výrobku vhodného pre špecifickú skupinu zákazníkov. V organickej komunikácii bez reklamy nemáte kontrolu nad tým, ako sa šíri, kde sa šíri a vôbec nemáte istotu, že sa dostane k správnym ľudom. Čo s tým?
V prvom rade definujte, kto je ten správny používateľ – osoba, ktorú chcete osloviť pomocou okruhu užívateľov.