Testovanie kurzu Google Analytics 4 a Tag Manager I.

článok na blog uverejnený: 25. júna 2024

V dnešnej dobe sa bez webu len veľmi ťažko niekto uchytí alebo zviditeľní. Webová stránka je pomaly nevyhnutnosť, ak to myslíme s našimi produktami a službami vážne. Preto je prirodzené, že človek nemusí byť ani profesionál a budú ho zaujímať odpovede na niektoré otázky, ako napríklad: Aká je návštevnosť môjho webu? Ktoré z mojich stránok ľudia najčastejšie navštevujú? Koľko času na nich trávia? Ako sa počas návštevy webu správajú? A zoznam ani zďaleka nekončí…

Tu na scénu prichádza Google Analytics 4, ktorý má odpovede nielen na tieto, ale aj mnohé ďalšie otázky. Ak je ešte doplnený o nastavenia v Tag Manageri, zrazu máte v rukách veľmi silný nástroj, aby ste vedeli zistiť odpovede na zvedavé otázky. A tiež mohli efektívne sledovať trendy na svojom webe, lepšie sa mohli rozhodovať ako nastaviť platenú reklamu a pod.

Prečo Google Analytics a Tag Manager I.?

Tento kurz som si vybrala, lebo som v minulosti už pracovala s analytikou na weboch. Minulý rok došlo k veľkej zmene v užívateľskom prostredí a aj v spôsobe merania návštevnosti. Z pôvodného Universal Analytics (UA) sa prešlo na Google Analytics 4 (GA4). Dalo mi zabrať, aby som sa v novom prostredí ako samouk ako-tak zorientovala. Dúfala som, že tento kurz mi v tom pomôže.

Pripravila som pre vás video o kurze, v ktorom budem krátko rozoberať tieto témy:

  1. Ako vyzerá základná práca v GA4
  2. Aký je rozdiel medzi Universal Analytics a Google Analytics 4
  3. Vysvetlenie účtu a vlastníctva
  4. Ťahák – plagát, čo sa oplatí pravidelne sledovať

Kurz Google Analytics 4 a Tag Manager I.

Lektor: Peter Hecht

Tester kurzu a autor videa: Andrea Žitňanová

Kurz mi pomohol pochopiť niektoré nejasnosti a ukázal ako pracovať s GA4 efektívne. Verím, že vám video pomôže, aby ste si utvorili predstavu, čo sa na kurze preberá a tiež, že vám video dá základný prehľad vo fungovaní GA4.
Enjoy!

autorom článku je: Andrea Žitňanová
Aďa vyštudovala cestovný ruch a marketing v Rakúsku, ale COVID-19 prekazil jej plány pracovať v turizme. Za srdce ju však chytila grafika a marketing, ktorej sa začala naplno venovať. Má blízko aj k environmentálnym témam a všetky tieto záujmy skĺbila dokopy na pozícii komunikačnej manažérky na Ministerstve životného prostredia, kde mala na starosti sociálne siete, písanie článkov a výpomoc s vizuálmi na projekte o kvalite ovzdušia na Slovensku. Vo svojom voľnom čase rada ilustruje pre deti a trávi čas v prírode.

Páčil sa vám článok? Pošleme vám podobné.
Aktivujte si okamžité zasielanie noviniek a článkov – už vám od nás nikdy nič neunikne. Môžeme vás okamžite informovať o aktuálnej akcii, novinke, špeciálnej kampani či zľave alebo novom článku na našom blogu. Akonáhle sa u nás v novinkách niečo zmení alebo pridá, do pár minút vám automaticky posielame email s odkazom na novinku na našu stránku. A odhlásiť sa môžete kedykoľvek. Nič neriskujete.


Nikam neodchádzajte, pozrite si naše novinky, akcie alebo si
prečítajte ďalšie podobné články:

Podobné články z kategórie
Google Analytics, online marketing, Tag Manager, testovanie


Aktuálna akcia na IT kurzy a počítačové a marketingové kurzy v Bratislave