Tagy a kľúčové slová pre kurzy: 365, teams, outlook, softskills
Telemarketingový pracovník je zodpovedný za oslovovanie potenciálnych zákazníkov a udržiavanie kontaktov s existujúcimi zákazníkmi prostredníctvom telefónu. Hlavnou úlohou telemarketingového pracovníka je propagovať produkty alebo služby spoločnosti, získavať nových zákazníkov a podporovať predaj. Telemarketingový pracovník pracuje v úzkej spolupráci s predajným tímom a marketingovým oddelením na dosiahnutie obchodných cieľov.
Povolanie telemarketingového pracovníka vzniklo s rozvojom telekomunikačných technológií a marketingových stratégií, ktoré využívajú priame oslovovanie zákazníkov prostredníctvom telefónu. V druhej polovici 20. storočia sa stal telemarketing s rastom dostupnosti telefónov a neskôr mobilných zariadení veľmi populárnym spôsobom propagácie produktov a služieb, získavania nových zákazníkov a udržiavania kontaktov s existujúcimi klientmi. Telemarketing umožňuje firmám efektívne a rýchlo komunikovať so širokým spektrom zákazníkov a poskytovať im aktuálne informácie o ponukách a akciách.
Všetky informácie uvedené na tejto stránke sú všeobecné a odporúčania nemožno brať ako záväzné, len ako informačné. Cieľom tejto podstránky je poradiť ohľadom pracovnej pozície pre správny výber kurzu, nie ponúkať prácu ani pracovné pozície. Každé zameranie kurzu, ako aj konkrétnu pozíciu, o ktorú má uchádzač záujem, je nutné si preveriť u potenciálneho zamestnávateľa, ktorý môže mať iné požiadavky na uchádzača, ako sú napísané na tejto podstránke. Nezodpovedáme za pravdivosť údajov a informácie môžu obsahovať chyby a nepresnosti. Kurzy uvedené na stránke sú uvedené ako odporúčania a nemusia sa zhodovať s konkrétnou pracovnou pozíciou.