Tagy a kľúčové slová pre kurzy: word, excel, outlook, teams, sap, sql
Telefonický operátor je zodpovedný za komunikáciu s klientmi a zákazníkmi prostredníctvom telefónu, pričom poskytuje informácie, rieši problémy, prijíma objednávky a i. Hlavnou úlohou telefonického operátora je zabezpečiť vysokú úroveň zákazníckej spokojnosti prostredníctvom efektívnej a priateľskej komunikácie. Telefonický operátor musí byť schopný rýchlo a efektívne riešiť otázky a problémy zákazníkov, poskytovať relevantné informácie a v prípade potreby smerovať hovory na príslušné oddelenia. Táto pozícia vyžaduje výborné komunikačné schopnosti, schopnosť pracovať pod tlakom a znalosť používania komunikačných a kancelárskych nástrojov.
Všetky informácie uvedené na tejto stránke sú všeobecné a odporúčania nemožno brať ako záväzné, len ako informačné. Cieľom tejto podstránky je poradiť ohľadom pracovnej pozície pre správny výber kurzu, nie ponúkať prácu ani pracovné pozície. Každé zameranie kurzu, ako aj konkrétnu pozíciu, o ktorú má uchádzač záujem, je nutné si preveriť u potenciálneho zamestnávateľa, ktorý môže mať iné požiadavky na uchádzača, ako sú napísané na tejto podstránke. Nezodpovedáme za pravdivosť údajov a informácie môžu obsahovať chyby a nepresnosti. Kurzy uvedené na stránke sú uvedené ako odporúčania a nemusia sa zhodovať s konkrétnou pracovnou pozíciou.