Tagy a kľúčové slová pre kurzy: analytics, sql, python, powerbi,365, outlook, teams, powerpoint
Špecialista marketingových analýz je zodpovedný za zhromažďovanie, analýzu a interpretáciu marketingových dát, ktoré podporujú rozhodovacie procesy v oblasti marketingu. Hlavnou úlohou špecialistu marketingových analýz je poskytovať hlboký vhľad do trhových trendov, zákazníckeho správania a výkonnosti marketingových kampaní, aby pomohol zlepšiť marketingové stratégie a dosahovať obchodné ciele.
Povolanie špecialistu marketingových analýz vzniklo s rozvojom digitálneho marketingu a zvyšujúcou sa dostupnosťou veľkého množstva dát. Ako sa marketing stal čoraz viac dátovo orientovaným, firmy potrebovali odborníkov, ktorí by dokázali analyzovať a interpretovať marketingové dáta na podporu rozhodovacích procesov. Špecialisti marketingových analýz kombinujú analytické zručnosti s marketingovým myslením na poskytovanie hodnotných insightov, ktoré zlepšujú marketingové stratégie a výkonnosť kampaní.
Všetky informácie uvedené na tejto stránke sú všeobecné a odporúčania nemožno brať ako záväzné, len ako informačné. Cieľom tejto podstránky je poradiť ohľadom pracovnej pozície pre správny výber kurzu, nie ponúkať prácu ani pracovné pozície. Každé zameranie kurzu, ako aj konkrétnu pozíciu, o ktorú má uchádzač záujem, je nutné si preveriť u potenciálneho zamestnávateľa, ktorý môže mať iné požiadavky na uchádzača, ako sú napísané na tejto podstránke. Nezodpovedáme za pravdivosť údajov a informácie môžu obsahovať chyby a nepresnosti. Kurzy uvedené na stránke sú uvedené ako odporúčania a nemusia sa zhodovať s konkrétnou pracovnou pozíciou.