Tagy a kľúčové slová pre kurzy: word, outlook, powerpoint, teams, excel
Sekretárka je kľúčová administratívna pracovníčka, ktorá poskytuje podporu vedeniu a ostatným oddeleniam v organizácii. Zodpovedá za riadenie kancelárskych úloh, organizáciu stretnutí, spracovanie dokumentov a zabezpečenie plynulého chodu kancelárie. Sekretárka musí byť efektívna, precízna a schopná pracovať v dynamickom prostredí, pričom vykazuje vynikajúce organizačné a komunikačné schopnosti.
Všetky informácie uvedené na tejto stránke sú všeobecné a odporúčania nemožno brať ako záväzné, len ako informačné. Cieľom tejto podstránky je poradiť ohľadom pracovnej pozície pre správny výber kurzu, nie ponúkať prácu ani pracovné pozície. Každé zameranie kurzu, ako aj konkrétnu pozíciu, o ktorú má uchádzač záujem, je nutné si preveriť u potenciálneho zamestnávateľa, ktorý môže mať iné požiadavky na uchádzača, ako sú napísané na tejto podstránke. Nezodpovedáme za pravdivosť údajov a informácie môžu obsahovať chyby a nepresnosti. Kurzy uvedené na stránke sú uvedené ako odporúčania a nemusia sa zhodovať s konkrétnou pracovnou pozíciou.