Tagy a kľúčové slová pre kurzy: analytics, ads, marketing, wordpress, photoshop, illustrator, canva, outlook, teams, powerpoint
Online marketér je zodpovedný za plánovanie, realizáciu a optimalizáciu digitálnych marketingových kampaní na podporu obchodných cieľov organizácie. Hlavnou úlohou online marketéra je využívať rôzne digitálne kanály, ako sú sociálne médiá, e-mail marketing, PPC kampane a SEO, na zvýšenie online viditeľnosti a angažovanosti zákazníkov.
Povolanie online marketéra vzniklo s rozvojom internetu a digitálnych technológií, ktoré transformovali spôsob, akým firmy oslovujú a angažujú svojich zákazníkov. Ako sa digitálne kanály stali hlavným komunikačným nástrojom, vznikla potreba špecialistov, ktorí by dokázali efektívne využívať tieto platformy na podporu obchodných cieľov. Online marketéri kombinujú technické zručnosti s kreatívnym myslením na tvorbu a optimalizáciu digitálnych kampaní, ktoré zvyšujú online viditeľnosť a angažovanosť zákazníkov.
Všetky informácie uvedené na tejto stránke sú všeobecné a odporúčania nemožno brať ako záväzné, len ako informačné. Cieľom tejto podstránky je poradiť ohľadom pracovnej pozície pre správny výber kurzu, nie ponúkať prácu ani pracovné pozície. Každé zameranie kurzu, ako aj konkrétnu pozíciu, o ktorú má uchádzač záujem, je nutné si preveriť u potenciálneho zamestnávateľa, ktorý môže mať iné požiadavky na uchádzača, ako sú napísané na tejto podstránke. Nezodpovedáme za pravdivosť údajov a informácie môžu obsahovať chyby a nepresnosti. Kurzy uvedené na stránke sú uvedené ako odporúčania a nemusia sa zhodovať s konkrétnou pracovnou pozíciou.