Tagy a kľúčové slová pre kurzy: marketing, analytics, ads, photoshop, illustrator, indesign, canva, outlook, teams, powerpoint
Marketingový špecialista je zodpovedný za plánovanie, realizáciu a analýzu marketingových kampaní na podporu obchodných cieľov organizácie. Hlavnou úlohou marketingového špecialistu je vyvíjať marketingové stratégie, ktoré zvyšujú povedomie o značke, podporujú predaj a zlepšujú zákaznícku angažovanosť. Marketingový špecialista úzko spolupracuje s tímom na tvorbe a implementácii marketingových aktivít.
Povolanie marketingového špecialistu vzniklo s rozvojom marketingu ako disciplíny a zvyšujúcou sa potrebou firiem oslovovať zákazníkov prostredníctvom rôznych kanálov a techník. Ako sa marketingové stratégie stávali sofistikovanejšími, vznikla potreba špecialistov, ktorí by dokázali plánovať, realizovať a analyzovať marketingové kampane na podporu obchodných cieľov. Marketingoví špecialisti kombinujú analytické zručnosti s kreatívnym myslením na tvorbu a optimalizáciu kampaní, ktoré zvyšujú povedomie o značke a podporujú predaj.
Všetky informácie uvedené na tejto stránke sú všeobecné a odporúčania nemožno brať ako záväzné, len ako informačné. Cieľom tejto podstránky je poradiť ohľadom pracovnej pozície pre správny výber kurzu, nie ponúkať prácu ani pracovné pozície. Každé zameranie kurzu, ako aj konkrétnu pozíciu, o ktorú má uchádzač záujem, je nutné si preveriť u potenciálneho zamestnávateľa, ktorý môže mať iné požiadavky na uchádzača, ako sú napísané na tejto podstránke. Nezodpovedáme za pravdivosť údajov a informácie môžu obsahovať chyby a nepresnosti. Kurzy uvedené na stránke sú uvedené ako odporúčania a nemusia sa zhodovať s konkrétnou pracovnou pozíciou.