Tagy a kľúčové slová pre kurzy: analytics, photoshop. illustrator, canva, 365, outlook, teams, powerpoint
Marketingový pracovník je zodpovedný za podporu marketingových aktivít a kampaní organizácie. Hlavnou úlohou marketingového pracovníka je zabezpečiť, aby boli marketingové stratégie efektívne implementované a aby boli dosiahnuté obchodné ciele. Marketingový pracovník spolupracuje s marketingovým tímom na tvorbe, realizácii a monitorovaní marketingových kampaní.
Povolanie marketingového pracovníka vzniklo s rozvojom marketingových techník a stratégií v 20. storočí. Ako sa firmy začali viac zameriavať na budovanie značky a oslovovanie zákazníkov prostredníctvom rôznych kanálov, vznikla potreba špecialistov, ktorí by dokázali efektívne implementovať a podporovať marketingové kampane. Marketingoví pracovníci kombinujú analytické a kreatívne zručnosti na dosiahnutie obchodných cieľov prostredníctvom rôznych marketingových aktivít.
Všetky informácie uvedené na tejto stránke sú všeobecné a odporúčania nemožno brať ako záväzné, len ako informačné. Cieľom tejto podstránky je poradiť ohľadom pracovnej pozície pre správny výber kurzu, nie ponúkať prácu ani pracovné pozície. Každé zameranie kurzu, ako aj konkrétnu pozíciu, o ktorú má uchádzač záujem, je nutné si preveriť u potenciálneho zamestnávateľa, ktorý môže mať iné požiadavky na uchádzača, ako sú napísané na tejto podstránke. Nezodpovedáme za pravdivosť údajov a informácie môžu obsahovať chyby a nepresnosti. Kurzy uvedené na stránke sú uvedené ako odporúčania a nemusia sa zhodovať s konkrétnou pracovnou pozíciou.