Tagy a kľúčové slová pre kurzy: ads, marketing, analytics, project, photoshop, illustrator, indesign, canva, óutlook, teams, powerpoint, softskills
Marketingový manažér je zodpovedný za plánovanie, vývoj a realizáciu marketingových stratégií a kampaní, ktoré podporujú obchodné ciele organizácie. Hlavnou úlohou marketingového manažéra je zvýšiť povedomie o značke, podporiť predaj a angažovanosť zákazníkov prostredníctvom rôznych marketingových kanálov. Marketingový manažér vedie tím marketingových špecialistov, spolupracuje s internými oddeleniami a externými partnermi na dosiahnutí efektívnych a inovatívnych marketingových riešení.
Všetky informácie uvedené na tejto stránke sú všeobecné a odporúčania nemožno brať ako záväzné, len ako informačné. Cieľom tejto podstránky je poradiť ohľadom pracovnej pozície pre správny výber kurzu, nie ponúkať prácu ani pracovné pozície. Každé zameranie kurzu, ako aj konkrétnu pozíciu, o ktorú má uchádzač záujem, je nutné si preveriť u potenciálneho zamestnávateľa, ktorý môže mať iné požiadavky na uchádzača, ako sú napísané na tejto podstránke. Nezodpovedáme za pravdivosť údajov a informácie môžu obsahovať chyby a nepresnosti. Kurzy uvedené na stránke sú uvedené ako odporúčania a nemusia sa zhodovať s konkrétnou pracovnou pozíciou.