Tagy a kľúčové slová pre kurzy: ads, analytics, project, photoshop, illustrator, indesign, outlook, teams, excel, powerpoint
Manažér inzercie je zodpovedný za riadenie a koordináciu reklamných kampaní a inzertných aktivít pre organizáciu alebo klientov. Hlavnou úlohou manažéra inzercie je plánovať, implementovať a sledovať účinnosť inzertných kampaní, aby sa dosiahli stanovené obchodné ciele a zvýšila sa viditeľnosť značky. Manažér inzercie spolupracuje s kreatívnymi tímami, médiami a klientmi, aby zabezpečil, že reklamné kampane sú efektívne, cieľavedomé a v súlade so stratégiou značky. Táto pozícia vyžaduje silné analytické schopnosti, kreatívne myslenie a schopnosť pracovať s modernými marketingovými a reklamnými nástrojmi.
Označenie manažér inzercie sa používa aj pre pracovnú pozíciu manažéra v médiách, ktorý aktívne vyhľadáva a oslovuje spoločnosti s ponukou inzertného priestoru. Môže pracovať ako zamestnanec redakcie, ktorá periodikum vydáva, alebo ako zamestnanec reklamnej agentúry sprostredkujúcej inzertný priestor v periodikách svojim klientom v rámci ich reklamných balíkov.
Všetky informácie uvedené na tejto stránke sú všeobecné a odporúčania nemožno brať ako záväzné, len ako informačné. Cieľom tejto podstránky je poradiť ohľadom pracovnej pozície pre správny výber kurzu, nie ponúkať prácu ani pracovné pozície. Každé zameranie kurzu, ako aj konkrétnu pozíciu, o ktorú má uchádzač záujem, je nutné si preveriť u potenciálneho zamestnávateľa, ktorý môže mať iné požiadavky na uchádzača, ako sú napísané na tejto podstránke. Nezodpovedáme za pravdivosť údajov a informácie môžu obsahovať chyby a nepresnosti. Kurzy uvedené na stránke sú uvedené ako odporúčania a nemusia sa zhodovať s konkrétnou pracovnou pozíciou.