Tagy a kľúčové slová pre kurzy: word, excel, powerpoint, office
Back office špecialista je odborník zodpovedný za administratívne a podporné úlohy, ktoré zabezpečujú plynulý chod organizácie. Pracuje v zázemí firmy, kde spracováva dokumenty, komunikuje s klientmi a dodávateľmi, zabezpečuje správu databáz a podporuje ostatné oddelenia spoločnosti. Precíznosť, organizačné schopnosti a schopnosť pracovať v tíme sú kľúčové pre túto pozíciu.
Všetky informácie uvedené na tejto stránke sú všeobecné a odporúčania nemožno brať ako záväzné, len ako informačné. Cieľom tejto podstránky je poradiť ohľadom pracovnej pozície pre správny výber kurzu, nie ponúkať prácu ani pracovné pozície. Každé zameranie kurzu, ako aj konkrétnu pozíciu, o ktorú má uchádzač záujem, je nutné si preveriť u potenciálneho zamestnávateľa, ktorý môže mať iné požiadavky na uchádzača, ako sú napísané na tejto podstránke. Nezodpovedáme za pravdivosť údajov a informácie môžu obsahovať chyby a nepresnosti. Kurzy uvedené na stránke sú uvedené ako odporúčania a nemusia sa zhodovať s konkrétnou pracovnou pozíciou.