Popis kurzu:
Ak používate Facebook pre vašu spoločnosť, vediete už nejaký ten čas firemný profil na Facebooku a stále máte pocit, že je priestor sa zlepšovať, v tom prípade je tento kurz určený práve pre vás. Popri vašej práci nestíhate sledovať trendy a aj v praxi vyskúšať všetky možnosti, ktoré Facebook ako nástroj pre marketing na sociálnych sieťach prináša. A presne o tom je tento Facebook kurz. Je to voľné pokračovanie nášho kurzu Facebook I. pre začiatočníkov. Tento kurz je zhrnutím rokov vlastnej praxe lektora a viac ako stovky zrealizovaných kurzov, so spätnými väzbami a skúsenosťami účastníkov, odpoveďou na vaše otázky a tiež doplnením toho, čo sa do kurzu pre začiatočníkov nevošlo.
Čo sa v skratke naučíte?
Na kurze preberáme pokročilé techniky merania úspešnosti, reportigu, správne vkladanie UTM parametrov a merania v prostredí Google Analytics, mnoho tipov ohľadom budovania povedomia, správne vedenie súťaží a tiež dobré tipy na dobré súťaže, správy a množstvo iného. Neobídeme ani tému krízového manažmentu profilu a aký voliť správny prístup k recenziám. Ďalšou témou je aktivácia Business managera, pridanie si svojej Facebook stránky do správy a pridávanie produktov a katalógu, aby ste maximalizovali a mohli prepájať vaše príspevky priamo s vašimi produktami. Neobídeme ani populárne súťaže, kde si dopodrobna prejdete ich ciele, pozrieme sa na správne možnosti, prejdeme si legislatívu a ukážeme si ako dobrú a hlavne prínosnú súťaž pripraviť. Nevyhneme sa témam budovania povedomia, krízového manažmentu alebo komentárom. Čaká vás mnoho praktických tém a v neposlednom rade lektor, ktorý je ochotný diskutovať na vaše otázky.
Kurz nie je určený pre začiatočníkov – aby sa stihlo učivo prebrať, je nutné držať krok s lektorom a teda mať svoju firemnú stránku a za sebou aspoň desiatky realizovaných príspevkov. Ideálne pred ním absolvovať alebo mať vedomosti na úrovni kurzu Facebook I. a úplne najvhodnejšie by bolo mať absolvovaný aj kurz Facebook II.