Mimochodom – FB umožňuje tiež nastavenie času publikovania reklamy, takže je možné pripraviť si postupnosť viacerých reklamných príspevkov vopred.
Ďalší silný pomocník, ktorý ostal na záver, bol štatistický nástroj umožňujúci posúdenie priebehu a celkové vyhodnocovanie úspešnosti kampane. Výborný je aj pre prípady, keď zadávateľ nemeria úspešnosť kampane len finančnou stránkou obratu na predaji produktov, ale zaujímajú ho iné parametre (počet videní, „páči sa mi to“,…).
Stručné zhrnutie kurzu: naučil som sa vytvoriť a spropagovať príspevok, propagovať stránku, ako smerovať návštevníkov na svoju stránku, ako rozumne hospodáriť s financiami do reklamy, meracie štatistiky a vyhodnocovanie kampaní.
Hľadáte kvalitu za primeranú investíciu do vzdelania?
Ten deň strávený na kurze Facebook marketing II. – 6 hodín (v tom 2 prestávky a pauza na obed) – hodnotím ako úžasný prínos v prehľade a praktických odporúčaniach. Aj napriek tomu alebo práve preto, že som predtým niekoľko rokov spravoval reklamné kampane FB pre môjho zamestnávateľa a čosi som teda o reklame na Facebooku vedel…
A nebol som sám – z plnej miestnosti, t.j. 21 prítomných, tvorili takmer polovicu profesionáli spravujúci FB reklamy iným firmám.
Treba ešte niečo k úrovni kvality kurzu dodať? Pokojne sa spýtajte v komentároch nižšie.
Dodatočne aktualizácia:
Facebook pravidelne takmer každý polrok prichádza s nejakou zmenou. Väčšinou k lepšiemu. Obsah kurzu býva aktualizovaný spravidla v priebehu týždňa, často už na druhý deň. Takže vedomosti dostanete v IT Learningu vždy čerrrstvé! 🙂