Tento príbeh nie je o láske muža a ženy, ale o láske správcu Facebook stránky a obchodníkovi k svojim fanúšikom. Poskytuje návod a zamyslenie, ako pristupovať k Facebook marketingu z pohľadu stratégie, ako za málo peňazí dosiahnuť viac… Nájdete sa v ňom?
Ako to začalo? Hypnózou…
Začal rok 2019 a ja som doslovne hypnotizoval môj firemný profil na Facebooku a rozmýšľal, ako využiť nespochybniteľnú silu sociálnej siete na maximum. Ten nepríčetný výraz, to by ste nechceli vidieť. Pozerám a pozerám, rozmýšľam a rozmýšľam… a stále nič nevidím. Do reklamných kampaní som investoval pomerne veľa peňazí. Bez očakávaného super-efektu. Nebolo to zlé, ale sen o tom, že sa príspevky a moja reklama šíria ako vírus, bol naozaj len sen. Spomenul som na výrok v jednom videu – byť chudobný nie je zlé, len je to nepríjemné…
Cítil som, že niečo chýba, no nevedel som to správne pomenovať. Hlava ani Facebook, bohužiaľ, nepovedali, čo to je.
Povedal som si – nevadí, veď Google vie všetko. Sadol som k internetu a hľadal. Facebook marketing, tipy, názory, skúsenosti,… dokonca som aj niečo našiel. Dokonca celkom dosť.
Ak čítate tento článok, asi to poznáte – informácie, ktoré ste už počuli, overené tipy, ktoré neviete aplikovať, ponuky online kurzov – Facebook marketing efektívne, profesionálne,… všetci vedia všetko, ale ako to aplikovať konkrétne do mojej praxe, to som sa nedozvedel.