Vy uvidíte lektora, jeho prezentáciu, výklad a lektor uvidí vašu prácu a pracovnú plochu, aby vás mohol viesť a usmerňovať pri praktických zadaniach a príkladoch.
Pripojenie do virtuálnej učebne je jednoduché a nebudete potrebovať žiadny špeciálny software, postačí Vám internetový prehliadač. Pripojenie a technické detaily s Vami pred kurzom prekonzultuje náš pracovník a pomôže Vám pripraviť Váš počítač na online kurz. Všetky študijné materiály sú pre Vás pripravené online.
Denný kurz sa realizuje v čase od 9:00 do 15:00 hod. Medzi 12:00 a 13:00 hod. je prestávka určená na obed. Počas dňa sú ešte 2 krátke prestávky na kávu, vodu, čaj a iné.
Denné kurzy sa realizujú v našich učebniach. Sú skupinové a otvárame ich už od 2 účastníkov pre maximálne 12 účastníkov (veľmi výnimočne viac), priemerný počet účastníkov na otvorených kurzoch je 4-5.
Večerný kurz sa realizuje v čase od 16:00 do 20:00 hod. Približne okolo 18:00 hod. je kratučká prestávka na kávu, vodu, čaj a iné. K dispozícii je vám aj občerstvenie v podobe croissantov, čajového pečiva, prípadne čerstvé bagety.
Večerné kurzy sa realizujú v našich učebniach. Sú skupinové a otvárame ich už od 2 účastníkov pre maximálne 12 účastníkov (veľmi výnimočne viac), priemerný počet účastníkov na otvorených kurzoch je 4-5 účastníkov.
Víkendový kurz sa realizuje v čase od 9:00 do 14:00 hod. iba v sobotu a v nedeľu podľa počtu dní trvania kurzu. Ak má kurz viac ako 2 dni, jeho trvanie sa rozloží na viacero víkendov.
Kurzy sú skupinové a otvárame ich už od 2 účastníkov pre maximálne 12 účastníkov (veľmi výnimočne viac), priemerný počet účastníkov na otvorených kurzoch je 4-5 účastníkov.
Cez víkend sú počas kurzu 3 kratučké prestávky na kávu, vodu, čaj a iné. K dispozícii je vám aj občerstvenie v podobe croissantov, čajového pečiva, prípadne čerstvé bagety. Hodinová prestávka na obed nie je plánovaná, no pokiaľ sa skupina s lektorom dohodne na obedovej prestávke - je možná.
Okrem skupinových kurzov vám ponúkame aj individuálne kurzy či konzultácie. Termín kurzu OpenGL v C++/Delphi - úvod do Windows API a práca s programom si stanovíte podľa poteby a Vášho voľného času a my sa Vám pokúsime prispôsobiť.
Cena individuálneho vzdelávania je prirodzene vyššia ako cena skupinového školenia, pretože sa naše kapacity venujú iba Vám.
Cena za individuálny kurz OpenGL v C++/Delphi - úvod do Windows API a práca s programom sa odvíja aj od toho, ako veľmi máme vo Vami vybranom termíne vyťažených lektorov, od jazyka výučby, od miesta konania kurzu a od jeho formy. Cenu Vám radi zašleme na základe Vašej požiadavky.
Cena sa určuje podľa miesta školenia, formy školenia a odvíja sa od počtu účastníkov a pripadnej modifikácie dĺžky alebo obsahu kurzu.
Cena za uzatvorený kurz OpenGL v C++/Delphi - úvod do Windows API a práca s programom sa odvíja aj od toho, ako veľmi máme vo Vami vybranom termíne vyťažených lektorov, od jazyka výučby, od miesta konania kurzu a od jeho formy. Cenu Vám radi zašleme na základe Vašej požiadavky.
Napíšte nám Vašu predstavu a my Vám obratom zašleme nielen cenovú ponuku, ale aj referencie a profily lektorov. Môžeme Vám pripraviť aj školenie na mieru, zložiť učebnú osnovu z viacerých kurzov.
U nás kurzy neotvárame podľa toho, ako to vyhovuje nám, ale v prvom rade podľa toho, ako to vyhovuje vám. Naše otvorené skupinové terminy kurzov sú predovšetkým zrkadlom vašich potrieb, teda potrieb našich zákazníkov.
Ak vám nevyhovuje žiadny skupinový termín kurzu - denný, večerný, víkendový a dokonca ani živý online kurz - napíšte nám. Preveríme možnosti a pokiaľ budeme mať voľné kapacity a učebne, Váš termín vyhlásime za verejný. Všetci sa prispôsobíme Vám.
Napíšte nám do správy Vašu predstavu a my Vám obratom odpíšeme.
Sme tu pre Vás aj mimo bežných otvorených termínov či už pre jednotlivca alebo pre firemné skupiny. Vieme Vám ponúknuť individuálny kurz alebo pripraviť skupinový termín podľa Vašej potreby. Vyberte si, ako Vám môžme pomôcť s termínom pre kurz OpenGL v C++/Delphi - úvod do Windows API a práca s programom.
Aktivujte si strážneho psa - posielanie nových termínov priamo na Váš e-mail
Otvoríme nový skupinový termín, ktorý Vám bude vyhovovať
Ponúkneme Vám uzatvorený termín pre väčšiu skupinu u nás alebo u Vás vo firme
· Syntax technológie Windows API
· Volacie konvencie
· Volanie funkcií a procedúr
· Princíp činnosti aplikácií, procesov a vlákien
· Slučka spracovávania správ pre aplikácie OpenGL
· Obecná syntax
· Konštanty
· Volanie funkcií OpenGL v iných jazykoch
· Prístup k OpenGL bez SDK
· Vytvorenie prázdneho okna vo Windows API
· Návrh slučky správ
· Správy WM_PAINT a WM_ERASEBKGND
· Dvojitý buffer GDI
· Vytvorenie a získanie kontextu zariadenia (DC)
· Nastavenie formátu obrazových bodov pre DC
· Fullscreen režim a zmena rozlíšenia obrazovky
· Návrat z režimu Fullscreen
· Štýl okna
· Vytvorenie kontextu renderovania (RC) pre OpenGL
· Prepojenie DC s RC
· Vytvorenie prázdnej scény
· Matice projekcie a modelu
· Nastavenie pohľadu a perspektívy
· Tvorba čiar
· Tvorba polygónov
· Tvorba štvoruholníkov
· Nastavenie farieb
· Tvorba farebných prechodov na objektoch
· Hĺbkový buffer
· Tvorba zložitejších objektov – kocka, valec
· Matice transformácií
· Posunutie
· Škálovanie
· Rotácia
· Transformácie scény
· Interakcia s klávesnicou
· Udalosti myši
· Pohyb v scéne
· Textúry
· Prehodenie kanálov R a B v bitových mapách
· Vytvorenie poľa textúr
· Aplikácia 2D textúr na polygón
· Rastrové a outline písma
· Ambietné svetlo
· Difúzne svetlo
· Normálové vektory polygónov
· Transformácie difúzneho svetla