Revolúcia v marketingu
Na záplavu obsahu reaguje aj svet online marketingu. Napríklad sociálna sieť Facebook reaguje a rozhoduje za vás, aký obsah a komu ukáže. Ak máte napríklad tisíc fanúšikov na svojej stránke, rozhoduje FB komu váš príspevok či reklamu ukáže a komu nie. Napriek tomu, možno zaplatíte za kliknutia, prípadne Vám nekvalitný obsah spočíta v cene za kliknutie.
A čo Google? To isté. Veľmi zjednodušene – ak urobíte reklamné texty, ktoré nesúvisia s vašimi web.stránkami, nemusí reklamy vôbec zobrazovať aj napriek tomu, že nemáte problém preplatiť konkurenciu. Prípadne ich aj zobrazovať bude, avšak… za to isté budete platiť viac ako váš konkurent, ktorý má kvalitný obsah.
Ak chcete robiť napríklad kvalitný email marketing, ste na tom úplne rovnako. Spamové filtre sú neúprosné a stále prepustia menej a menej. Budeme hovoriť o serióznom podnikaní a snahe zaujať, nie o Čínskom spame.
Vysvetlenie revolúcie spočíva vo fakte, že nie len giganti ako Facebook alebo Google na záplavu obsahu reagujú. Neustále zlepšujú, vyvíjajú umelú inteligenciu a sprísňujú nároky na kvalitu obsahu. Na kurze som sa dozvedel prognózy vývoja – v blízkej budúcnosti bude možné napríklad nájsť hľadanú informáciu bez potreby pozerať celé video, len tak. Rovno si pozriem potrebnú sekundu alebo minútu, to je neuveriteľné! Na kvalitnom obsahu záleží viac a viac.