Nasledovali odporúčania a postupy ako na to – čo budeme ako správni sociálni manažéri potrebovať, ako spravovať firemnú FB stránku, …a o dôležitosti priateľov.
Rozdiel medzi fanúšikmi a priateľmi. Typické aktivity ľudí prítomných na stránkach FB. Ako sa dostanú príspevky k fanúšikom a tiež ako počítať silu príspevku.
A ešte niečo k onpage a offpage FB marketingu, stratégiách, plánovaní, o súťažiach…
Ako vytvoriť vlastnú stránku na FB?
Prvý krok – voľba medzi firemným alebo skupinovým profilom, vytvorenie a ktoré dôležité prvky na úvod nastaviť.
Druhý krok – spustenie stránky, v tej súvislosti tiež info ako definovať správcov stránky, vkladať informácie, tiež čo vkladať a čo nie a ako sledovať úspešnosť,…
Každý sme si v priebehu vysvetľovania úspešne založili na FB jeden vlastný nový firemný profil. Nastavili dôležité prvky a po kurze už boli pripravení na virálnu komunkáciu s publikom…
Kurz bol priam neskutočný nielen obsahom, ale vďaka lektorovi. Peter postupoval systematicky podľa podkladov, ktoré mal každý účastník k dispozícii, odpovedal na množstvo otázok z praxe, pridal niekoľko pre prax veľmi veľmi užitočných poznámok pre prostredie väčších firiem a agentúr s viacerými správcami stránky, sem-tam oživil atmosféru aj originálnou a vtipnou poznámkou,…
Zvládol vypredaný kurz s 19 účastníkmi s prehľadom na jednotku! Ja osobne by som mu pridal za ten výkon aj hviezdičku. Kto sa zúčastnil, môže len súhlasiť. Väčšina z nás prišla aj na druhý deň na pokračovací kurz Facebook marketing II.