Kurz Online marketér JUNIOR - základný balík marketingových kurzov pre podnikanie alebo prácu marketéra

Kurz Online marketér JUNIOR
základný balík marketingových kurzov pre podnikanie alebo prácu marketéra

Balík toto je balík 9 kurzov
cena kurzov Kurz Online marketér JUNIOR - základný balík marketingových kurzov pre podnikanie alebo prácu marketéra
cena kurzov v balíku
pri kúpe kurzov
samostatne je
1 343,00 €
1 651,89 € s DPH
zľava kurzu Kurz Online marketér JUNIOR - základný balík marketingových kurzov pre podnikanie alebo prácu marketéra
týmto balíkom kurzov
ušetríte oproti kúpe
kurzov samostatne až
611,30 €
751,90 € s DPH
cena balíka po zľave
konečná cena balíka
všetkých kurzov
po zľave je
731,70 €
899,99 € s DPH
Dĺžka balíka kurzov
dĺžka balíka kurzov
9 dní
Hotnotenia kurzu / počítačového školenia
hodnotenia účastníkov
priemerne 98,69 %
Miesto kurzu
Miesta otvorených kurzov:
Bratislava - centrum
video kurz aj k tomuto IT kurzu zadarmo

Anotácia, popis kurzu:

certifikované školiace stredisko - garancia spokojnosti - opakovanie kurzu zdarma

Vstúpte s nami do sveta digitálneho a online marketingu, s komplexným balíkom kurzov Online marketér špecialista JUNIOR, ktorý vám ponúka možnosť získať praktické vedomosti a zručnosti potrebné pre úspech, ako začínajúci online marketér. Či už ste podnikateľ, ktorý potrebuje okamžitý štart a rozvoj svojej značky, e-shopu alebo biznisu, alebo ste jednotlivec s ambíciami stať sa odborníkom na marketing alebo pracovať na marketingovej pozícii – tento balík je šitý na mieru práve pre vás.

Ak chcete začať s online marketingom a vstúpiť do sveta online marketingu vyžaduje to množstvo vedomostí a skúseností a prácu s online nástrojmi, ako sú Google Ads, Analytics, Business, Merchant Center, Webmaster Tools, ako aj Facebook a Instagram stránky, Facebook reklamy a v neposlednom rade písanie kvalitného obsahu a textov – Copywriting. Z týchto tém vás všetko potrebné na začiatok naučíme.

Naučíme vás, čo dnes pre správu marketing potrebujete. Odovzdáme vám praktické skúsenosti a zaručene rozvinieme váš úspešný potenciál, či už pre vlastné podnikanie, alebo pre prácu v oblasti marketingu. Náš komplexný balík obsahuje vybrané základné kurzy, ktoré sú vyskladané z kurzov z našej ponuky, ktoré vás prevedú kľúčovými oblasťami online marketingu, a to všetko na praktických príkladoch a ukážkach. Od úvodu do online marketingu a jeho kanálov, platenú reklamu Google Ads pre služby alebo e-shop, cez komunikáciu na sociálnych sieťach Facebook a Instagram, pozrieme sa aj na Google Analytics, budeme písať skvelé články a tvoriť content marketing a po kurzoch Copywriting sa stanete majstrom textov a obsahu. Všetky tieto témy preberieme od základov do úrovne JUNIORA.

Všetky kurzy absolvujete priamo s lektormi, ako živé kurzy v učebni v Bratislave, alebo aj živou online formou. Na našich kurzoch sa vám lektor lepšie prispôsobí, poradí a pomôže vám zodpovedať vaše otázky.

Aby toho nebolo málo a mohli ste sa v tejto oblasti vzdelávať aj po kurzoch – dáme vám bezplatný prístup do našej sekcie VideoClass, kde nájdete naše autorské videokurzy zamerané na opakovanie vedomostí, ale aj spracované iné témy, ako sa preberali na kurzoch. Vo VideoClass na vás čaká viac ako 100 ďalších videokurzov, ktoré môžete sledovať kedykoľvek a odkiaľkoľvek.

Využite našu exkluzívnu ponuku a získajte tento rozsiahly balík za zlomok ceny oproti samostatnému zakúpeniu kurzov. Investícia do seba a svojich zručností nikdy nebola výhodnejšia. Uvedomte si silu a efektivitu, ktorú prináša vlastná správa marketingových kampaní. V dnešnej digitálnej ére je nevyhnutné, aby ste mali kontrolu nad vlastným online marketingom. Náš kurz vám poskytne znalosti a praktické skúsenosti, vďaka ktorým už nikdy nebudete potrebovať externú agentúru. Získajte slobodu a flexibilitu pri tvorbe a správe vašich marketingových kampaní a stratégií. Pridajte sa k tisícom spokojných zákazníkov a dovoľte nám odovzdať vám naše know-how. Čo sa naši lektori učili celý život, vás naučíme doslova za pár dní. Absolvovanie kurzov si môžete naplánovať za sebou – ale môžete si ich rozložiť pokojne aj na rok – je to na vás.
Hodnotenie kurzu
Peter Hecht
lektor kurzu
Pavel P. - hodnotenie kurzu: 100%
Kurz prináša nielen teoretické zručnosti, ale prínosom je aj prepojenie teórie s praxou. Doporučujem absolvovanie kurzu aj ďalším možným záujemcom. Vysoká odbornosť a charizmatický prejav pri výuke.
Bezplatné opakovanie kurzu
Každý termín môžete bezplatne opakovať, ak by ste kurz nezvládli na prvý raz.
Certifikovaný akreditovaný kurz
Sme certifikované školiace stredisko, certifikát získavate ihneď po kurze.
Všetko je v cene kurzu
Nemusíte si k nám nič nosiť, v cene kurzu sú materiály aj občerstvenie.

Kurz môžete u nás absolvovať:

Denne pondelok až piatok od 9:00 do 15:00 Večerne pondelok až piatok od 16:00 do 20:00 Cez víkend sobota a nedeľa od 9:00 do 14:00 Individuálne v akomkoľvek dni a čase podľa Vašej potreby Firemne uzatvorené firemné školenia kdekoľvek na Slovensku u Vás

Plánované garantované termíny začiatkov balíka kurzov:

začína modulom: Internet marketing I.
denný kurz Internet marketing I. reklama a propagácia na internete pre začiatočníkov
denný kurz
28.04.
od pondelka
v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht
viac
731,70 €
899,99 € s DPH
začína modulom: Internet marketing I.
denný kurz Internet marketing I. reklama a propagácia na internete pre začiatočníkov
denný kurz
28.04.
od pondelka
živý online kurz
Peter Hecht Peter Hecht
viac
731,70 €
899,99 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
začína modulom: Internet marketing I.
denný kurz Internet marketing I. reklama a propagácia na internete pre začiatočníkov
denný kurz
23.06.
od pondelka
v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht
viac
731,70 €
899,99 € s DPH
začína modulom: Internet marketing I.
denný kurz Internet marketing I. reklama a propagácia na internete pre začiatočníkov
denný kurz
23.06.
od pondelka
živý online kurz
Peter Hecht Peter Hecht
viac
731,70 €
899,99 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
začína modulom: Raketový Copywriting I.
denný kurz Raketový Copywriting I. dokonalé texty na webe, v reklame a v marketingu, stratégia písania
denný kurz
07.04.
od pondelka
v Bratislave
Mgr. Matej Valo Mgr. Matej Valo
viac
731,70 €
899,99 € s DPH
začína modulom: Raketový Copywriting I.
denný kurz Raketový Copywriting I. dokonalé texty na webe, v reklame a v marketingu, stratégia písania
denný kurz
07.04.
od pondelka
živý online kurz
Mgr. Matej Valo Mgr. Matej Valo
viac
731,70 €
899,99 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
začína modulom: Raketový Copywriting I.
denný kurz Raketový Copywriting I. dokonalé texty na webe, v reklame a v marketingu, stratégia písania
denný kurz
05.05.
od pondelka
v Bratislave
Mgr. Matej Valo Mgr. Matej Valo
viac
731,70 €
899,99 € s DPH
začína modulom: Raketový Copywriting I.
denný kurz Raketový Copywriting I. dokonalé texty na webe, v reklame a v marketingu, stratégia písania
denný kurz
05.05.
od pondelka
živý online kurz
Mgr. Matej Valo Mgr. Matej Valo
viac
731,70 €
899,99 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
začína modulom: Raketový Copywriting I.
denný kurz Raketový Copywriting I. dokonalé texty na webe, v reklame a v marketingu, stratégia písania
denný kurz
26.05.
od pondelka
v Bratislave
Mgr. Matej Valo Mgr. Matej Valo
viac
731,70 €
899,99 € s DPH
začína modulom: Raketový Copywriting I.
denný kurz Raketový Copywriting I. dokonalé texty na webe, v reklame a v marketingu, stratégia písania
denný kurz
26.05.
od pondelka
živý online kurz
Mgr. Matej Valo Mgr. Matej Valo
viac
731,70 €
899,99 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
začína modulom: Google Analytics 4 a Tag Manager I.
denný kurz Google Analytics 4 a Tag Manager I. konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
denný kurz
15.04.
od utorka
v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht
viac
731,70 €
899,99 € s DPH
začína modulom: Google Analytics 4 a Tag Manager I.
denný kurz Google Analytics 4 a Tag Manager I. konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
denný kurz
15.04.
od utorka
živý online kurz
Peter Hecht Peter Hecht
viac
731,70 €
899,99 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
začína modulom: Google Analytics 4 a Tag Manager I.
denný kurz Google Analytics 4 a Tag Manager I. konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
denný kurz
19.05.
od pondelka
v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht
viac
731,70 €
899,99 € s DPH
začína modulom: Google Analytics 4 a Tag Manager I.
denný kurz Google Analytics 4 a Tag Manager I. konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
denný kurz
19.05.
od pondelka
živý online kurz
Peter Hecht Peter Hecht
viac
731,70 €
899,99 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
začína modulom: Google Analytics 4 a Tag Manager I.
denný kurz Google Analytics 4 a Tag Manager I. konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
denný kurz
25.06.
od stredy
v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht
viac
731,70 €
899,99 € s DPH
začína modulom: Google Analytics 4 a Tag Manager I.
denný kurz Google Analytics 4 a Tag Manager I. konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
denný kurz
25.06.
od stredy
živý online kurz
Peter Hecht Peter Hecht
viac
731,70 €
899,99 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
Lektori uvedení pri kurzoch budú s najväčšou pravdepodobnosťou termín kurzu aj prednášať. Lektor sa však pri termíne kurzu môže zmeniť v prípade choroby, obsadenia alebo zmeny kurzu v danom termíne.

Učebná osnova balíka
Online marketér JUNIOR - základný balík marketingových kurzov pre podnikanie alebo prácu marketéra

Tento kurz je balíkom 9 kurzov, jeho osnova sa preto skladá z čiastkových osnov jednotlivých kurzov.

Internet marketing I. - reklama a propagácia na internete pre začiatočníkov

Niečo na úvod

  • Zoznámenie sa s účastníkmi kurzu
  • Úvodná diskusia na tému – ako Vám môže kurz pomôcť a prečo ste ku nám prišli
  • Prečo tento kurz?
  • Čo je to internet marketing?
  • Formy online reklamy
  • Online reklama na Slovensku
  • Iné formy marketingu
  • Čo chceme marketingom dosiahnuť?
  • Čo je to reklama a čo je marketing – rozdiel
  • Vyvážený marketing alebo aby boli všetky strany spokojné
  • Čo znamená a ako v praxi funguje model - web stránka bez reklamy

Reklama na internete

  • Aké sú moje možnosti
  • Čo je to reklama
  • Aktivita používateľov
  • Nákupné správanie
  • Kedy sa oplatí robiť marketing
  • Agentúry a ich spôsob práce
  • Kedy sa neoplatí spolupracovať s agentúrou
  • Princíp funkčného modelu online marketingu
  • Povinnosti marketingového manažéra
  • Ách tá konkurencia alebo ako analyzovať trh
  • Ako spoznať priamu konkurenciu
  • Čo si musím všímať a čo na konkurencii pozorovať
  • Konkurenčná výhoda
  • Ako nezačať a neskončiť v tieni konkurencie

Formy digitálneho marketingu

  • Aktívny online marketing
  • Pasívny online marketing
  • Content marketing
  • Agresívny online marketing
  • Remarketing a jeho forma
  • Nezmyselný alebo žiadny marketing

Úvod do teórie web stránok

  • História
  • Prvé webstránky
  • Prvý záujem o internet marketing
  • Technológia HTML, xHTML, CSS, PHP, ASP,.NET, JavaScript
  • Odkazy – ako funguje webstránka
  • Aktuálne možnosti trhu
  • Vlastná tvorba webstránky
  • Výroba webstránky u internetovej agentúry
  • Platené redakčné systémy
  • Bezplatné nástroje na výrobu webstránky
  • Čo je to doména, možnosti
  • Čo je to webhosting
  • Ako si vybrať správnu doménu
  • Kde si kúpiť doménu a hosting
  • Prečo sú domény s predmetom podnikania (www.najlacnejsie-taxi-bratislava.sk) zlé 
  • Webstránka pre mobilné zariadenia

Úvod do Wordpresu alebo najlepší redakčný systém je zadarmo

  • Ako si môžem sám vytvoriť web stránku
  • Čo znamená, web stránka zadarmo
  • Kde si možem Wordpress stiahnuť
  • Ako sa Wordpress inštaluje
  • Ukážka toho, ako sa do desiatich minút môžeme dopracovať k profesionálnemu redakčému systému
  • Ukážka tvorby web stránky
  • Diskusia na tému Wordpress a web stránky

Úspešnosť webstránky a meranie

  • Prečo je potrebné pracovať s analytikou web stránok
  • Nástroje na štatistiku web stránky
  • Základné pojmy a ich definícia – úvod do webovej analytiky
    •  návštevnosť
    •  zákazník
    •  konverzie a ciele
    •  miera odchodu
  • Ukážka Google Analytics a podobných nástrojov
  • Čo sú to teplotné mapy
  • Analyzovanie a úprava web stránky

Marketingové nástroje pre malú a strednú firmu – 20 MARKETINGOVÝCH KANÁLOV

  • Rýchly prehľad kanálov
  • Čo internet marketing nie je a ktoré kanály nepatria k našej práci online marketéra
  • Môžem si vybrať iba jeden kanál?
  • Zoznámte sa s kanálmi, alebo aké máte možnosti reklamy
  • PPC reklama vo vyhľadávači – Google Adwords
  • Bannerová reklama – Google Adwords
  • remarketingové kanály AdWords a Facebook
  • SEO a optimalizácia pre vyhľadávače
  • Moja firma na mapách – Google Business, Waze
  • Email marketing formou mailing listu
  • Email marketing formou direct mailov
  • Špecializované tematické katalógy
  • Internetové katalógy
  • Facebook, Instagram a virálna komunikácia na sociálnych sieťach
  • Platená reklama na Facebooku
  • Relevantné spätné odkazy a linkbuilding
  • Inzertné portály a business inzercia
  • Diskusné fóra a reputácia
  • Blog a content marketing
  • Hodnotenia a recenzie zákazníkov
  • Youtube a videomarketing
  • PR články a blogovanie mimo našich web stránok
  • Affiliate marketing a sprostredkovanie predaja
  • Mikrostránky a mikroprojekty
  • Iné možnosti a zaujímavé kanály

Prehľad a vysvetlenie kanálov

  • každý z hore uvedených kanálov sa preberá na praktickom príklade
  • diskusia na základe podnetov účastníkov
  • príklady z praxe a ukážky
  • využitie kanálov pre rôzne oblasti alebo kedy sa Vám čo hodí

Ďaľšie nástroje marketéra

  • Google – náš najlepší kamarát alebo čo musíme vedieť
    • Aké služby od Google budete určite potrebovať a používať.
    • Aké konto / e-mail používať.
    • Ako ich registrovať.
    • Čo ktorá znamená a načo slúžia.
  • GDPR a ochrana osobných údajov
  • Google moja firma alebo ako som viditeľný na mapách
  • Google business pre moje podnikanie
  • Search konzola alebo webmaster tools

Záverečný blok – pusťme sa do prace, alebo ako ihneď začať

  • Nápad
  • Tvorba obsahu a príprava štruktúry
  • Kto je moja konkurencia
  • Analýza konkurencie
  • Úprava web stránky podľa „okolia“
  • Definovanie kanálov
  • Finálna tvorba web stránky
  • Spustenie reklamných kanálov
  • Meranie a štatistika
  • Dobré rady na záver
  • Ako sa ďalej v tejto oblasti vzdelávať
  • Predstavenie iných kurzov a odporúčania lektora
  • Diskusia na záver

Internet marketing II. - začíname podnikať na webe, dokonalá web stránka a návrh online stratégie

  • Cesta od podnikateľského zámeru až po prvého zákazníka alebo 15 krokov, o ktorých musím vedieť a ktoré nesmieme podceniť
    1.  Stratégia
    2.  plánovanie
    3.  biznis plán
    4. cieľová skupina
    5.  návrh web stránky
    6.  písanie obsahu a textov web stránky
    7.  tvorba web stránky
    8. registrácia potrebných služieb
    9.  výber reklamných kanálov
    10.  reklama a marketing
    11.  meranie a štatistika
    12.  vyhodnocovanie nákladov a ziskovosť - konverzie
    13.  vypínanie neefektívnych reklamných kanálov
    14.  hľadanie nových možností a skúšanie kanálov
    15. správny zákaznícky marketing
  • Hľadanie konverzií alebo čo sú moje ciele
    •  čo je to konverzia a čo je to cieľ
    •  ako sa definujú ciele
    •  čo môže byť mojim cieľom
    •  ciele a možnosti podnikateľských zámerov
    •  bez čoho sa nedajú robiť konverzie alebo nezabúdajme na technickú stránku webu
    •  konverzie do elektronického obchodu
  • Dokonalá web stránka bez ktorej na na internete podnikať nedá
    • podnikateľský zámer a správna rétorika 
    • konkurenčná výhoda
    • Moje služby v porovnaní so záujmom
    • Konkurenčná výhoda, alebo skúsme to robiť inak
    • Návrh štruktúry
    • Spojené stránky = nevýhoda a chyba zároveň
    • Kedy robiť úpravy webu
    • kedy je čas na redesign
  • Ako sa navrhuje web stránka alebo keď nechceme stavať dom bez dobrého projektu
    •  Štruktúra web stránky
    •  typy stránok
      • informačná stránka
      • motivačná stránka
      • cenníková stránka
      • kategorická stránka
      • produktová stránka
      • rozcestník odkazov
      • landing page pre reklamu
      • akcie, novinky a články
    •  postup pri tvorbe web stránky
    •  závislosť web stránok
    •  nezabúdajme na vstupy alebo keď sú stránky samostatné
    •  call to action buttony a navigácia aj bez menu na stránke
    •  cesta návštevníka
  • My a naša firma na internete
    •  Čo znamená firma na internete
    •  kde sa musím zaregistrovať a komu povedať, že “som tu”
    •  začíname na Googli, Mapy a Google Business
    • zvyšné registrácie a katalógy
  •  Aké služby budeme na podnikanie používať
    •  krátky prehľad online kanálov
    •  potrebné kanály
    •  potrebné služby a potrebné registrácia
    •  zakladáme marketingové konto cez ktoré budeme všetko ovládať
  • Budujeme marketingové oddelenie alebo moja firma na webe pod jednou strechou
    •  Prístup do web stránky a práva
    •  čo budeme potrebovať alebo čo povedať webmastovi
    •  moja firma na googli a jej nastavenia
    •  aplikácia do telefónu a starostlivosť o zákazníkov
    •  fotografie, alebo čo budeme potrebovať na registráciu
    •  ako sa prihlásiť už k existujúcej firme ak je moja ale neviem ju spravovať
    •  Aktivácia Search konzola alebo Google Webmaster tools
    •  na čo je dobrá search konzola a čo v nej budeme hľadať
  • Prepojenie Google nástrojov
    •  Ako tečú dáta od záujmu, reklamu, cez návstevu až po objednávku na webe
    •  prečo je dôležité používať jeden účet
    •  Remarketingové dáta a ako ich používať
    •  čo ak máme viacero účtov, ako ich spojiť
  • Google Webmaster tools, alebo Search console
    •  Ako vidí Google moju stránku
    •  čo všetko nájdem v tomto nástroji
    •  spätné odkazy
    •  trend hľadania a moje pozície
    •  indexovanie mojej stránky
    •  čo vlastne google zobrazuje vo vyhľadávači a ako to môžem meniť
    •  ako môžem na mojej stránke označiť cenu, kategóriu alebo iné dáta ktoré má google zobrazovať pri mojich stránkach
  • Záver a diskusia

 

Efektívny email marketing - ako na newsletter a hromadné e-maily, návrh, tvorba, posielanie a štatistika

  • Online marketingové nástroje
    •  kde má svoje miesto v úlohe spoločnosti mailing list / direct marketing
    •  čo je to direct mail / hromadný e-mail
    •  princípy direct mailu
    •  čo nie je direct mail
    • Outlook a BCC
  • Úvod do email marketingu
    • výhody email  mailu
    • porovnanie s ostatnými nástrojmi na aktívny email marketing
    • AB testovanie a jeho princípy
    • ciele našich kampaní alebo kedy bude direct marketing úspešný
    • legislatíva
    • zodpovednosť
    • kde “zohnať” databázu e-mailov
    • možnosť prihlasovania a odhlasovania sa z listu
  • Tipy a triky pre úspešný obsah
    • ako urobiť obsah e-mailov atraktívnym
    • kedy posielať a časovosť
    • z akej adresy posielať
    • ikony v predmete správy
    • video do emailu
  • Ľudia, cieľová skupina a doručiteľnosť
    • e-mailové klienty
    • Gmail ako monopol a jeho pravidlá
    • SPAM a ako tvoriť dobrý obsah
    • Gmail a jeho priečinok reklamy
    • responzívnosť obsahu správy
  • E-mailové systémy na Slovensku v Čechách a vo svete
    • veľký prehľad systémov
    • porovnanie cien a vlastností
    • výhody a nevýhody
    • ako posielať mailing list zadarmo
    • kedy platiť a čo znamená dobrá cena za službu
    • čo vyžadujeme od direct mail systému a naše požiadavky
    • výber a odporučenie vhodného nástroja
  • Registrácia a prihlásenie sa do systému
    • nestrácajme čas a skúsme poslať zopár správ
    • úvodná konfigurácia a natavenie
    • tvorba skupiny a zbieranie emailov priamo na kurze, vytvoríme si skupinu z účastníkov a pokúšame sa rozposielať správy
    • popis ovládacieho prostredia
    • základné pravidlá a práca s programom / online nástrojom pre rozposielanie hromadných správ
    • pracovný postup alebo jednoduchý recept na úspech
  • Vyhodnocovanie alebo štatistika úspešnosti
    • čo merám
    • čo neviem zmerať
    • ako prepojím správu s analytikami
    • úspešnosť v číslach
    • špehovanie ľudí alebo čo to znamená aktivita kampane
    • kto otvoril správu, kto klikol na odkaz a kto objednával
    • doručiteľnosť
    • Google Analytics, UTM a správne nastavanie

 

Praktická časť

  • nastavenie údajov o firme
  • podľa aktivity a počtu plánovaných správ tvoríme program
  • validácia adresy a nastavenie odosielania
  • import kontaktov alebo ako sa dostaneme ku zoznamu ľudí / prijímateľov
  • tvorba skupín a delenie kontaktov
  • tvorba šablóny
  • úprava šablóny
  • import obrázkov
  • import produktov
  • tvorba textu
  • tvorba novej kampane
  • nastavenie konverzných cieľov
  • prepájanie šablóny s Google Analytics
  • výber šablóny pre kampaň
  • odosielanie šablóny
  • sledujeme štatistiky
  • voľná diskusia

Raketový Copywriting I. - dokonalé texty na webe, v reklame a v marketingu, stratégia písania

Čo je to ten Copywriting a Copywriting úvodom

  • prečo písať
  • pre koho budete písať
  • kto je dobrý copywriter
  • rytmickosť v písaní
  • inšpirácia a kopírovanie
  • vykrádanie konkurencie
  • potreba nového obsahu
  • reinkarnácia starého obsahu
  • kedy copywriting funguje a kedy nie
  • kontrola a merania dobrého copywritingu
  • dôležitosť nových textov a vplyv na SEO
  • dôležitosť textov v aktívnom marketingu

5 motivačných bodov nášho dnešného programu

  •  čo marketér bude tvoriť a ako k týmto obsahom pristupovať
  •  aktívny marketing
  •  pasívne kanály
  •  záujmy návštevníkov a záujmy zákazníkov
  •  tvorba textov PPC reklám do vyhľadávača
  •  tvorba textov a možnosti grafiky do banerovej reklamy
  •  tvorba a príprava landing page v prípade aktívnych kanálov
  •  tvorba a príprava landing page v prípade pasívnych kanálov

Pre koho píšete texty a podpora predaja

  •  kto je zákazník
  •  ako treba interpretovať a podporiť kampaň
  •  čo je to ponuka, čo motivácia a čo stimulant
  •  čo zákazníci asi chcú
  •  negatívna motivácia
  •  pozitívna motivácia
  •  potreba motivácie
  •  stimulácia zákazníka
  •  zľavy a akcie
  •  balíky a promo akcie
  •  myšlienky zákazníka
  •  správny spôsob interpretácie a postupnosť pri písaní

Ako písať na neznámu tému

  • na čo sa pýtať
  • tvorba zoznamu
  • otázky na zákazníka
  • otázky na emóciu
  • otázky na samotný produkt

Ako zaujať zákazníka

  •  marketing
  •  záujem
  •  čoho sa vyvarovať
  •  rozdelenie cieľovej skupiny
  •  priamy návštevník
  •  návštevník z bannera
  •  návštevník z vyhľadávača
  •  návštevník zo sociálnej siete
  •  spôsob správania sa k týmto skupinám v texte

Možnosti copywritera a jeho zbrane na web stránke

  • Nadpisy a podnadpisy
  • Texty
  • Obrázky
  • Delená infografika
  • Videá
  • Oddiely a bloky
  • Motivačné a stimulačné prvky
  • CTA

Spôsoby písania

  • argumentácia
  • dajte ľuďom dôvod
  • dôvody prečo a ich význam v texte
  • formát písania a oslovenie čitateľa
  • stratégie MY - VY - ONO
  • argumentačný copywriting v praxi
  • superlatíva namiesto dôvodu

Záujem, motivácia a stimulácia

  • vysvetlenie pojmov
  • využívaie pozitívnej motivácie
  • negatívna motivácia
  • stimulácia

Ako tvoriť alebo plán práce

  •  cieľová skupina
  •  ako môj obsah zákazník nájde
  •  čo je pred a čo za mojim textom
  •  kde sa bude moja reklama zobrazovať
  •  plán práce a body
  •  tvorenie a písanie
  • sliepka alebo vajce a vplyv reklamy na vstupnú stránku

Landing page a vstupné stránky

  •  čo je to Landing page
  •  landing page nie je stránka produktu
  •  ako ju tvoriť a pre koho ju tvoríme
  •  nadväznosť na reklamu
  •  kde sa bude zobrazovať
  •  čo v nej nesmie chýbať
  •  kto ju bude tvoriť

Texty a obsah pre PPC reklamu

  •  texty reklám
  • nadpisy reklám
  • motivácia, záujem a stimulácia

Popis produktu

  • čo zákazník nevidí a čo dávať do textov
  •  fyzická skúsenosť
  •  ako ju využiť
  •  čo zákazník nevidí
  •  ako zaujať v čítaní

Nadpisy 

  •  ako tvoriť dobrý nadpis
  •  význam nadpisov
  •  ako tvoriť nadpisy
  • 16 príkladov nadpisov
  • SEO a nadpis
  •  čo v nadpise nesmie chýbať

Marketingové modely

  •  model PASO
  •  model AIDA
  •  podpora predaja a priamy predaj
  •  čo v žiadnej reklame nesmie chýbať

PR články

  • čo je to PR reklama
  • článok o firme
  • články o konkrétnom produkte
  • perex
  • konkurenčná výhoda
  •  edukácia
  •  ako zaujať
  •  na čo si dať pozor
  •  internetové PR články
  •  kde ich vkladať
  •  cena PR článkov

Branding a slogan

  •  kedy predávam a kedy brandujem
  •  potreba práce so značkou
  •  čo musí obsahovať slogan
  •  ako môže slogan pomôcť
  •  kedy slogan pomáha
  •  ako ťažiť zo sloganu na začiatku
  •  aké slová v slogane použiť

Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií

  • Úvod do merania a štatistiky
    •  prečo vzniká potreba merania
    •  čo budeme merať
    •  aké sú možnosti merania
    •  spôsoby merania
    •  voľne dostupné meracie a štatistické nástroje
    •  predstavenie a možnosti Google Analytics 4
  •  Prvé predstavenie Google Analytics
    • aktivácia
    • verzie Google Analytics
    • porovnanie Google Analytics Universal a Google Analytics 4,
    •  ako sa prihlasuje
    •  čo budeme na prihlásenie potrebovať      
    •  mobilná aplikácia a jej použitie
    •  založenie si nového konta
    •  prvé prihlásenie
    •  demo účet
  • Google Tag manager
    •  potreba značkovacieho nástroja
    •  registrácia a prihlásenie
    •  pracovné prostredie
    •  nový kontajner a registrácia
    •  umiestnenie kódu do stránky
    •  WordPress plugin na prácu s kódmi v hlavičke webu
    •  prehľad
    •  spúšťače - tagy
    •  značky
    •  premenné
  • Google Analytics 4
    • aktivácia, prihlásenie a demo účet
    • registrácia nového účtu
    • chronológia účtu – účet, vlastníctvo a zobrazenie
    • nový účet GA4
    • nový účet GA UA
    • stream údajov vs. merací kód
    • ako pridať merací kód do svojich web stránok
      • Priame vloženie JS
      • Google TAG manager
    • upravujeme nastavenie
    • zapíname získavanie demografických údajov
    • zapíname možnosti remarketingu a Google Signals
    • skúška správnosti a testovanie kódov
  • Rozdiel medzi Google Analytics 3 a 4 (Universal Analytics a GA4)
    • kooperácia medzi Tag Managerom a GA4
    • rozdiel v kóde
    • vnímanie návštevnosti – návšteva vs. udalosť
    • trvanie relácie, bounce rate a nová metrika Miera zapojenia
    • sekcia akvizícia a jej možnosti čo tu chýbajú
    • načo je Google Analytics 4 určené
      • zbieranie údajov
      • zobrazovanie a prehlaď
      • všetko sú to udalosti
      •  potreba tvorby
    • konverzie po novom
    • potreba centralizácie konverzií
    • zbieranie údajov o používateľoch
    • segmentácia a publiká po novom
    • Google Signals a jeho aktivácia
    • reálny čas
  • Pracovné prostredie Google Analytics 4
    • domov
    • prehľady
    • preskúmať
    • reklama
    • konfigurácia
    • publiká
    • správca
    • práca s dátumom
    • štatistiky
  • Možnosti merania – rozdelenie Google Analytics
    • hlavná stránka a výber konta
    • správca
    • popis pracovného prostredia v prehľadoch
    • dátum a rozsah merania
    • segmenty alebo voda na mlyn
    • vlastné informačné panely
    • skratky
    • spravodajské udalosti
    • publikum
    • akvizícia
    • správanie
    • konverzie
  • Vysvetlenie si základných pojmov a metrík
    • udalosti – systémové, užívateľské
    • používatelia a nový používatelia a relácie
    • miera zapojenia
    • konverzie
    • čas na stránke
    • miera odchodov
    • počet relácií 

Praktická časť metriky merania, meriame spolu vaše stránky a vysvetľujeme si, ktoré hodnoty a čísla sú dôležité sledovať. Popri tom lektor vysvetľuje, ako prakticky naložiť so získanými údajmi.

  • Prehľady
    • ako si otvoriť detail prehľadu
    • stav prehľadov
    • reálny čas
    • demografia
    • krajina a mesto
    • pohlavie
    • záujmy
    • vek
    • jazyk
    • tabuľkový prehľad a jeho možnosti
    • udalosti podľa demografie
    • technologické prehľady
    • prehľad
    • technické detaily
    • životný cyklus
  • Akvizícia používateľov a návštevnosti
    • prehľad zdrojov
      • priama návštevnosť
      • podrobné vysvetlenie jednotlivých zdrojov návštev
      • návštevy z organického vyhľadávania
      • návštevy z platenej reklamy
      • návštevy zo sociálnych sietí
      • návštevy z mailing listov a ich identifikácia
      • návštevnosť so spätných odkazov
      • vlastné zdroje návštev
      • ostatné návštevy
      • meranie udalostí, dôsledky a vyhodnotenie
  • Meranie a štatistika ku Google Ads
    •  podľa kampane
    •  podľa kľúčového slova
    • meranie konverzie, dôsledky a vyhodnotenie
  •  Zapojenie používateľov
    •  prehľad
    •  udalosti
    •  stránky a obrazovky
    •  udržanie návštevníkov – nový a vracajúci sa
  • Konverzie, udalosti a ciele
    • čo sú to ciele a góly a udalosti
    • možnosti, ktoré Google Analytics ponúka
    • tvorba udalostí a rozdelenie cieľov
    • udalosti pre bežnú stránku
    • udalosti pre e-shop
    • ako môžeme zaregistrovať udalosť
    • tvorba udalostí v Google Tag managerovi
    • tvorba udalostí v GA4
    • ktoré konverzie viete vytvoriť bez programovania, kedy naopak bude treba zásah programátora
    • vytvárame skúšobnú udalosť a meníme ju na konverziu
  • Úvod a teória do konverzie typu elektronický obchod
    • čo je to elektronický obchod
    • aké udalosti sa vyžadujú
    • ukážka JS kódov pre udalosti elektronického obchodu
    • tvorba udalostí pomocou pluginu pre WordPress
    • dátová vrstva
  • Meranie udalostí a konverzií
    • kde sú konverzie 
    • zapojenie a udalosti
    • speňažovanie a konverzie
    • graf konverzií
    • predaj produktov a nákupy
  • Záverečná diskusia

Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhľadávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads

Teoretická časť kurzu Google Ads (AdWords) I. - PPC kampane :

  • Základné rozdelenie internetového marketingu
  • Čo je to PPC reklama
  • Ako fungujú PPC kampane
    • Princíp
    • Možnosti
    • Cena
    • Efektivita
  • Druhy PPC reklamy
    • Textová reklama – vyhľadávacia sieť
    • Textová reklama – reklamná sieť
    • Kontexová reklama
    • Grafická reklama
    • Video reklama
    • Remarketingová reklama
  • Použitie PPC reklamy
    • Produkt
    • Firma
    • Konkrétne príklady
    • Ukážky zlého používania
  • Reklamné systémy
    • Google Ads / AdWords
    • Etarget
    • Sklik
    • Príklady a použitie
    • AdSense
  • Ako funguje PPC kampaň v Ads (AdWords) a základné znalosti, ktoré musíme vedieť
    • Kde sa zobrazujú reklamy
    • Ako Google zoraďuje inzerentov 
    • Kto je prvý, druhý a kto tretí
    • Koľko ma reklama a klik bude stáť
    • Koľko stojí reklama "toho podomňou"
    • Ako môžem platiť za kliky
  • Cena za klik a porozumenie spôsobu platenia
    • Čo je to cena za klik CZK
    • Manuálna cena za klik
    • Automatická cena - maximalizácia kliknutí
    • Denný limit
    • Najlepšia kombinácia nastavenia cien na začiatok
  • Založenie a základné nastavenie účtu – Google AdWords
    •  Čo budem potrebovať
    •  Čo je to kampaň
    •  Čo je to inzerát
    •  Ako vkladám kľúčové slová
    •  Dĺžka reklám a slov
  • Platobné možnosti – kredit
  • Kľúčové slová
    • Základ kampane
    • Konkurencia
    • Analýza
    • Správny výber
    • Drahé vs. Lacné kľúčové slová
    • Výber kľúčových slov
    • Cena za klik
    • Voľná zhoda
    • Modifikátor voľnej zhody
    • Priraďovanie slov ku kampaniam a inzerátom
  • Tvorba PPC kampane
    • Tvorba reklamných kampaní a skupín
    • Výber kľúčových slov
    • Nastavenie textu pre reklamu
    • Varianty
  • Cenotvorba – koľko ma PPC kampane budú stáť
    •  Cena kampane
    •  Cena slov
    •  Automatické ceny na deň
    •  Automatické ceny za slová
    •  Ako viem, ktoré slovo je lacné alebo drahé
    •  Ako môžem ušetriť
  • Nastavenie a úprava kampane
    • Všeobecné
    • Miesta
    • Ceny
    • Kľúčové slová
    • Siete
  • Sledovanie kampane
    •  Čo musím sledovať
    •  Štatistika pre mňa
    •  Úspešnosť PPC kampaní
    •  Konverzia

Praktická časť:

  • Prihlásenie sa do konta Google Adwords
  • Ako nastavujem fakturáciu
  • Kreslíme a navrhujeme kampaň na papier do tabuľky
    •  Analýza web stránky
    •  Moje možnosti
    •  Moje produkty a služby
    •  Aké PPC kampane vôbec môžem tvoriť
  • Kampane sú hotové a ideme ďalej
    •  Navrhujem inzeráty
    •  Navrhujem kľúčové  slová
    •  Vyberáme vhodné slová
    •  Dokončujeme návrh kampane
  • Tvoríme novú kampaň do AdWords systému
    •  Pridávame kampaň
    •  Nastavujeme jej vlastnosti
    •  Nastavujeme cenu za deň
    •  Priraďujeme inzerát
    •  Pridávame text inzerátu
    •  Kontrolujeme si dĺžku slov v inzeráte
    •  Pridávame rozšírenia
    •  Kampaň s inzerátom hotová, ideme na slová 
    •  Pridávame navrhované slová
    •  Sledujeme ich kvalitu
  • Sledujeme štatistiku
    •  Na čo si dávať pozor
    •  Čo meniť a čo nie
    •  Aké čísla nás budú zaujímať
  • Záverečná diskusia

 

Google Ads (AdWords) II. pre mierne pokročilých - špičková kvalita a vylepšovanie kampaní, manuálny režim, reklamné skupiny, zhody a konverzie

  • Opakovanie a odpovede na úvodné otázky
  • Jednoduchá modelová situácia a návrh reklamy – robím to správne
    • Rozvrhnutie webstránky
    • Cieľová skupina
    • Tabuľka podstránok
    • Tabuľka kľúčových slov
    • Relácie
    • Zákazníci vs. Návštevníci
    • Konverzie a ich meranie
  • Google Adwords a možnosti tejto reklamnej siete
    • Reklamná - obsahová sieť
    • Vyhľadávacia sieť
    • Grafická reklama
    • Videoreklama
    • Remarketing
    • Dynamický remarketing
  • PPC vo vyhľadávacej sieti v praxi
    • Správa reklám
    • Kľúčové slová a starostlivosť
    • Skupiny
    • Inzeráty
    • Ceny a spôsoby platenia za kampaň
    • Rozšírenia reklám
    • Nasadzovanie reklám
  • Automatický vs. manuálny režim vedenia kampaní
    • Ako sa dá platiť za slovo
    • Maximalizácia kliknutia
    • Automatický režim a jeho nevýhody
    • Spôsob manuálnej platby za slovo - vlastná ponuka
    • Denný limit
    • Ako sa prechádza z automatu na manuál a aké môžu vzniknúť problémy
  • Návratnosť investície alebo koľko môžem platiť
  • Stratégie ponúkania cien
    • Agresívny režim
    • Plošný režim
  • Kľúčové slovo
    • Pozastavenie, spustenie, mazanie
    • Štatistika
    • Relevancia
    • Cena
    • Konverzia a miera prekliku - CTR, CTZ
    • Optimalizácia slova
    • Skóre kvality
    • Diagnostika
    • Vylučujúce kľúčové slová
  • Skóre kvality
    • Princíp
    • Určovanie
    • Meranie
    • Ako nastaviť čo najvyššie skóre kvality
    • SEO v PPC
    • Aké sú faktory skóre kvality
    • Ako ho umelo zvyšovať
  • Vyhľadávané výrazy s porovnaním na kľúčové slová
  • Zhody kľúčových slov
    • Voľná zhoda
    • Presná zhoda
    • Frázová zhoda
    • Vylučujúca zhoda
    • Možnosti použitia
    • Kombinácia
    • Modifikátor voľnej zhody
    • Vylučujúce slová pre kampaň a skupinu
  • Kampane do detailu
    • Miera prekliku
    • Kľúčové slová
    • Inzeráty
    • Nastavenie
    • Graf výkonnosti
    • História fakturácie pre jednotlivé kampane
    • Aukcie a konkurenčné ponuky
    • Vyhľadávacie dopyty
    • Vylučujúce kľúčové slová a ich hľadanie
  • Spôsob ponúkania priemerných cien, ako sa nastavujú ceny
    • Aukcia
    • Kto okrem vás ešte inzeruje
    • Ceny za slová
    • Vaše pozície v čase
    • Meranie skóre kvality
  • Odpovede na otázky a riešenie problémov
    • Používa sa diakritika?
    • Prečo som nízko, aj keď ponúkam veľa
    • Ako pomáhajú rozšírenia
    • Koľko slov môžem použiť v jednej kampani?
    • Sledujem si svoju reklamu, no nevidím to tak, ako iný?
    • Míňam na reklamu stovku eur mesačne, robím správne?
    • Čo si myslí Google o mojich webstránkach?
  • Tvorba rozšírení
    • Čo sú to rozšírenia
    • Ako sa pridávajú
    • Koľko budú moje rozšírenia stáť
    • Rozšírenie o telefónne číslo
    • Rozšírenie o podstránky
    • Rozšírenie o popisy
    • Rozšírenie o adresu
    • Ukážka reklamy aj s rozšíreniami
  • Konverzie
    • Jednoduchá konverzia
    • Typy konverzií
    • Práca so sumami alebo maximálne presné meranie zárobku
    • Porovnávanie
    • Prepojenie s Google Analytics
  • Otázky a odpovede na základe skúseností lektora a požiadaviek účastníkov
  • Diskusia

 

Facebook marketing I. - ako byť správny sociálny manažér, vedenie a správa firemnej stránky, získavanie fanúšikov a virálna komunikácia

Niečo na úvod

  • čo sú to sociálne siete
  • ako môže firma využiť potenciál sociálnej siete
  • princíp marketingu na sociálnych sieťach
  • Facebook v aktuálnych číslach
  • iné sociálne siete a porovnanie s Facebookom

Čo je to social managment a kto je dnes social manager

  • povinnosti
  • ciele
  • vstupné vedomosti
  • čo musím vedieť a čo bude moja práca
  • ideálne predpoklady na social managera
  • čo budeme potrebovať

Plán a povinnosti social managera a jeho príprava do praxe

  • na čo si má dávať pozor
  • na čo sa má pripraviť
  • budovanie správneho povedomia alebo keď nechcete, aby váš Facebook kanál bol pre vás hanbou viac ako prínosom
  • ako vymýšľať a kreovať príspevky
  • ako pridávať príspevky
  • sledovanie reakcií fanúšikov
  • pozývanie nových fanúšikov
  • odpovedanie fanúšikom a zákazníkom
  • manažovanie  komentárov
  • správy a ich starostlivosť
  • sledovanie a upravovanie recenzií

Cieľové skupiny

  • prečo chodia ľudia na sociálne siete
  • využívanie potenciálu
  • čo robia ľudia na Facebooku najčastejšie
  • princíp komunikácie s fanúšikmi
  • rady priamo od tvorcov Facebooku
  • ako sa k nám fanúšikovia dostanú
  • ako ich neodradíme a naopak udržíme na našich stránkach

Príspevky a ich dosah a sila

  • prečo, komu a ako sa zobrazujú vaše príspevky
  • čo je to sila príspevkov
  • prečo sa nezobrazujú pre všetkých fanúšikov
  • ako silu získať
  • čo ľudom písať a čo nie
  • stratégia obsahu
  • príprava a plánovanie

Život lajkov, počet a frekvencia príspevkov

  • koľko príspevkov vkladať za deň
  • kedy ich mám – môžem publikovať
  • čo očakávame od príspevku my a čo očakáva Facebook
  • sila príspevku časom

Sledujeme štatistiku a terminológia

  • prehľady, ktoré nám môžu pomôcť
  • to sa mi páči
  • osoby
  • návštevy
  • dosah
  • príspevky
  • kedy a ako často sledovať štatistiky

Sociálna stratégia a jej tvorba

  • obsah musíme striedať
  • ako si nastaviť správny pomer kvality a zaujímavostí
  • tvorba a príprava dokumentu, ktorého sa budeme držať
  • čo má sociálna stratégia obsahovať a čo nie

Získavanie fanúšikov

  • legálna alebo nelegálna cesta ?
  • cena za fanúšika
  • ako si ich nie len získame ale ako si ich udržíme
  • sú tisíce fanúšikov dnes reálnych ?
  • nástroje na legálne a zmysluplné získavanie fanúšikov
  • pozývanie fanúšikov

Ovládanie a prihlasovanie sa ku Facebooku

  • prihlasovanie sa z počítača a základné rozhranie
  • mobilná aplikácia a jej používanie
  • ukážka mobilnej aplikácie Facebooku na správu firemnej stránky
  • praktická ukážka, pridávame príspevok a sledujeme jeho “život”

Čo s hotovým príspevkom a stratégia prístupu ku publikovanému obsahu

  • odpovedanie na komentáre
  • skrývanie a mazanie komentárov
  • pozývanie fanúšikov
  • editácia príspevku
  • skrývanie komentárov
  • zmazanie príspevku
  • pripnutie príspevku na vrch stránky
  • propagácia príspevku

Zakladáme a vytvárame Facebook stránku

  • firemný profil a Facebook stránka
  • kde sa vytvára firemný profil a kde firemná stránka
  • varianty firemného profilu ako umelec, skupina, firma, produkt a iné
  • základné nastavania firemného profilu
  • obrázky pre firemný profil a dodržiavanie rozmerov
  • detailné nastavenie firemného profilu
  • spustenie stránky, publikovanie
  • verejný a neverejný profil
  • správca stránky alebo kto môže upravovať naše stránky
  • nastavenie správ
  • nastavenie adminstátorov a práva ku stránke
  • zmena základných informácií

Grafické formáty a rozmery používané na Facebooku

  • rozmer príspevkov
  • grafika do našeho profilu
  • mobilné zobrazenie
  • rozmer timeline fotky
  • správne rozloženie timeline fotky

Komunikujeme a pridávame obsah na naše stránky

  • aký obsah budeme s pohľadu zaujímavosti pridávať
  • tabuľka mojich možností alebo ako viem čo je zaujímavé a čo nie
  • sledovanie konkurencie
  • pridávame:
  • fotografie
  • fotoalbumy
  • video
  • linky na naše webstránky
  • skrátené odkazy, ktoré sa dajú merať
  • záujmové tagy pre identifikáciu obsahu

Tipy príspevkov na facebooku a praktická ukážky ich tvorby

 

  • správny formát príspevkov
  • vzhľad príspevkov
  • dosah a ciele jednotlivých príspevkov
  • farebný príspevok , text pozadie
  • text bez obrázku
  • obrázok / video bez textu
  • obrázok/video + text
  • fotoalbum + text
  • obrázok/video + text + URL adresa
  • preklikávací – reklamný príspevok
    URL + text + obrázok

 

Záver a diskusia

Platená reklama Facebook a Instagram I. - Meta Ads, propagácia príspevkov, cielenie, publiká, reklamy a predaj cez business manager

Možnosti reklamy na Facebooku a na Instagrame

  • čo to znamená PPC reklama
  • reklamné možnosti Facebooku
  • reklamné možnosti Instagramu
  • porovnanie Google a Facebook služieb
  • čo budeme potrebovať ešte vedieť
  • ako dnes ľudia vnímajú reklamu
  • kto na reklamu kliká
  • čo a kto je to návštevník
  • čo je to zákazník
  • čas na rozhodnutie netreba podceniť
  • záujem, provokácia, preklik, motivácia a nákup
  • kde sa Facebook nachádza v oblasti Online marketing
  • možnosti bezplatnej reklamy
  • virálny marketing
  • platená reklama

Správne nastavenie účtu a fakturácia

  • účet pre reklamu
  • možnosti práce s reklamou
  • nastavenie účtu
  • rozdiel medzi Business Managerom a bežným účtom
  • úvod do business managere
  • prepájanie stránky
  • práva a možnosti
  • aktivácia účtu pre reklamu
  • platby a možnosti nabíjania kreditu
  • fakturácia, IČO a IČ DPH
  • platobné možnosti
  • kedy platím za reklamu
  • zadávanie firemných údajov
  • zdieľanie účtu a práca v skupine

Pravidlá reklamy

  • kde nájdem aktuálne pravidlá
  • základné pravidlá, ktoré musím rešpektovať
  • čo sa stane, ak ich poruším
  • kontrola grafiky pred zverejnením

Menu správca reklám

  • ako sa dostanem do správy reklám
  • navigácia a možnosti
  • prepínanie sa medzi účtami
  • prepínanie sa medzi Facebookom a nástrojmi pre reklamu

Cieľové skupiny a komu sa bude reklama zobrazovať

  • ako vieme cieliť reklamu
  • odkiaľ má Facebook dáta
  • prehľad cieľových skupín
    • fanúšikovia
    • fanúšikovia a ich priatelia
    • vlastné publiká
    • publiká na základe emailov
    • publiká na základe telefónnych čísel
    • publiká podľa aktivity
    • remarketingové publiká 
    • podobné publiká
  • tvorba nových skupín
  • správne používanie a priradzovanie ku kampaniam

Tvorba vlastných cieľových skupín a ich používanie

  • práca s nástrojom na modelovanie cieľových skupín
  • základný prehľad
  • možnosti cielenia
  • nástroje
    • poloha
    • vek
    • pohlavie
    • spojenie
    • záujmy
    • videá
    • jazyk
    • Rodinný stav a deti
    • vzdelanie
    • Práca a pozícia
    • životné udalosti
    • iné
  •  tvoríme a ukladáme cieľové skupiny

Platená propagácia a správna propagácia príspevkov

  • formát a typy príspevkov
  • čo je to propagácia
  • ako sa príspevok propaguje
  • správne cielenie propagácie
  • priraďovanie cieľovej skupiny
  • kredit a dĺžka propagácie
  • umiestnenie
  • opätovná propagácia

Kupovanie fanúšikov a podpora mojej fan page stránky

  • čo je to kúpa fanúšikov
  • legálny a nelegálny spôsob a rozdiely
  • tvorba reklamnej zostavy pre kúpu
  • spôsob písania textu
  • správny výber obrázkov a grafiky
  • emócia a dôvody pre úspech
  • výber cieľovej skupiny
  • kredit
  • cena za lajk
  • záverečné vyhodnocovanie

Mobilná aplikácia Facebook Ads

  • výhody aplikácie
  • inštalácia a prihlasovanie sa do nej
  • štatistika a možnosti

Štatistika alebo čo nás zaujíma

  • analýza a štatistika
  • vyhodnocovanie kampaní
  • čo som robil dobre a čo zle
  • čo nám prezradia štatistiky
  • ako reklamu zopakovať
  • ako reklamu editovať
  • ako merať úspech
  • reporty kampaní
  • dosah
  • miera prekliku
  • zobrazenie
  • konverzie
  • cena za klik
  • ostatné

Reklamné banery alebo platená reklama s preklikom

  • čo je to reklamný baner
  • ako vytvoriť jednoduchú reklamnú zostavu
  • rozdiel medzi propagáciou a reklamným banerom
  • čo banerom môžem získať
  • reklamné banery a ich možnosť zobrazenia
  • meranie úspešnosti a konverzie na našej strane
  • UTM parametre
  • cieľová skupina
  • formát grafiky
  • texty a grafika
  • editácia reklamy
  • spustenie a meranie úspešnosti

Výstupné vedomosti po kurze / školení:

Naši lektori tohoto kurzu - zistite, kto Vás bude učiť

Posledné komentáre účastníkov, ktorí už absolvovali tento kurz

Kurz Online marketér JUNIOR - základný balík marketingových kurzov pre podnikanie alebo prácu marketéra od roku 2008 u nás absolvovalo už približne 38 účastníkov. Hodnotenia a reakcie sa zobrazujú iba z vyplnených hodnotení od roku 2014.
zobrazených komentárov: 50 z celkového počtu 1645 priemerné hodnotenie: 98,80%
Denisa G.
29.03.2025

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Miroslav Gregor
lektor kurzu Mgr. Miroslav Gregor
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) II. pre mierne pokročilých - špičková kvalita a vylepšovanie kampaní, manuálny režim, reklamné skupiny, zhody a konverzie
Tohto kurzu v IT Learningu sa zúčastňujem každý rok, aby som sa dozvedela, ako robiť veci opäť efektívnejšie a lepšie. Ani tentoraz ma kurz nesklamal a dozvedela som sa veľa nových vecí. Lektor pán Gregor má výnimočný talent na výučbu a zrozumiteľné vysvetľovanie. Už od prvého momentu bolo zrejmé, že je odborníkom na danú tému nielen po teoretickej, ale aj praktickej stránke. Kurz pod jeho vedením hodnotím ako jeden z najlepších. Všetko v absolútnom poriadku ako vždy.
Katarína K.
28.03.2025

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhľadávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Aj na priek tomu , že sa jedna o pomerne ťažkú oblasť marketingu, p lektor nám jemu svojským jazykom, ale veľmi jasným a jednoduchým vyjadrovaním vtiahol do témy. po naštartovaní môjho biznisu cez IG A FCB , práve tu vidím veľký potenciál . Postupne , ako som začala navštevovať kurzy IT learning -kontinuálne, plynule a hlavne efektívne smerujem marketing úplne na iný level. Odporúčam všetky kurzy , ktoré som absolvovala lektor s veľkým širokým rozhľadom v oblasti IT, podáva informácie vysoko nad základné osnovy a, intenzívne navníma level skupiny ,a vzhľadom k momentálne štruktúre skupiny krásne prispôsobuje výklad . Rada chodím na jeho kurzy. Pochváliť musím všetko , od lektorov, prípravy materiálov, ochota dievčat v kancelárii, príjemne prostredie, top technika, pitný režim, samotný priebeh kurzu
Zuzana K.
27.03.2025

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhľadávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
velmi podnetny, interaktivny, dynamicky a obohacujuci uz som absolvovala viacero kurzov s tymto lektorom a velmi mi vyhovuje jeho styl
Zita T.
27.03.2025

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhľadávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Vďaka tomu kurzu som sa dozvedela veľa užitočných vecí, najmä to, v čom sa mám zlepšiť. Teším sa na videokurzy. Vysoko hodnotím odbornú profesionalitu p. Hechta, jeho pravduvravnosť -pomenovať veci tak ako sú. Ochotu pomôcť, avšak nie za každú cenu, iba vtedy keď tá druhá strana je ochotná spolupracovať. Ďakujem, že som mohla byť na tomto kurze.
Nikola S.
06.03.2025

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Efektívny email marketing - ako na newsletter a hromadné e-maily, návrh, tvorba, posielanie a štatistika
Vsetko bolo velmi dobre spracovane pochopitelne aj pre uplneho zaciatocnika,takto si predstavujem kvalitny kurz! Lepsieho lektora si neviem ani predstavit, velmi obsiahle vsetko vysvetlene, vsetko vzdy ukazane aj na prikladoch aj moznost si to sam vyskusat v spolupraci s lektorom a co ocenujem okrem odbornosti ze to vobec nebola nuda, naopak vsetko bolo podane putavym miestami aj zabavnym sposobom aby ma to stale drzalo pri pozornosti a bavila ma tato tema ako aj ine kurzy ktore som absolvovala s tymto lektorom. Vsetci su velmi milí ochotne poradia, pomozu vybavit, seriozne jednanie
Dana B.
03.03.2025

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Internet marketing II. - začíname podnikať na webe, dokonalá web stránka a návrh online stratégie
Prakticke a jasne vysvetlenie, vyborny prejav a odovzdanie skusenosti, prakticke priklady Perfektne vysvetlovanie a prejav nemam čo vytknúť
Kristína Č.
25.02.2025

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Nora L.
25.02.2025

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Valéria K.
25.02.2025

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Katarína S.
20.02.2025

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Miroslav Gregor
lektor kurzu Mgr. Miroslav Gregor
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhľadávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Lektor je veľmi priateľský a celkovo s ním prevláda uvoľnená atmosféra. Aj tie náročnejšie veci dokáže vysvetliť jednoducho. Ochotný pomôcť.
Katarína S.
20.02.2025

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Miroslav Gregor
lektor kurzu Mgr. Miroslav Gregor
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) II. pre mierne pokročilých - špičková kvalita a vylepšovanie kampaní, manuálny režim, reklamné skupiny, zhody a konverzie
Veľmi dobrý kurz, človek sa naučí mierne pokročilé využívanie Google Ads. Nie len teoreticky, ale aj prakticky. Maximálna spokojnosť. Lektor je milý, príjemný a vždy pripravený odpovedať na otázky. Nemá problém zopakovať veci viackrát, rovnako ako aj odpovedať na otázky a poradiť. Spokojná
Kamila P.
28.01.2025

hodnotenie lektora:
100%
Erik Forišek
lektor kurzu Erik Forišek
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhľadávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Kurz hodnotím veľmi pozitívne. Bol skvelý a veľa ma toho naučil. Získala som množstvo praktických informácií, ktoré som hneď mohla aplikovať. Priamo sme riešili konkrétne otázky týkajúce sa Google Ads a tvorili kampane s pomocou lektora. Celkový priebeh kurzu bol profesionálny a veľmi prínosný. Lektor bol veľmi vzdelaný a skúsený. Odpovedal na všetky naše otázky a jeho výklad bol jasný a plynulý. Bolo ho možné jednoducho sledovať, a to aj pri zložitejších témach. Spoločnosť IT Learning Slovakia vo všetkých smeroch prekonala moje očakávania. Som s ich kurzami veľmi spokojná a určite ich odporúčam každému, kto sa chce zlepšiť vo svojich znalostiach.
Kamila P.
28.01.2025

hodnotenie lektora:
100%
Erik Forišek
lektor kurzu Erik Forišek
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) II. pre mierne pokročilých - špičková kvalita a vylepšovanie kampaní, manuálny režim, reklamné skupiny, zhody a konverzie
Kurz Google Ads 2 bol rovnako skvelý ako jednotka. Veľmi ma obohatil a rozšíril mi obzory v tematike Google Ads. Naučila som sa množstvo nových vecí, ktoré viem využiť v praxi. Každému, kto zvažuje tento kurz, by som rozhodne odporúčala absolvovať kompletný balík všetkých kurzov, aby získal kompletné znalosti. Bola by škoda absolvovať len jeden alebo dva kurzy a nemať celkový prehľad a súvislosti. S lektorom som bola veľmi spokojná. Bol skúsený a zdieľal s nami praktické vedomosti. Vedel odpovedať na všetky naše otázky jasne a zrozumiteľne. To, čo sme potrebovali vedieť, nám vždy ochotne a detailne vysvetlil. So spoločnosťou IT Learning Slovakia som maximálne spokojná. Tento kurz bol jeden z tých, pri ktorých som si povedala, že určite chcem absolvovať aj ďalšie. Kvalita a profesionalita ich kurzov ma presvedčila, že je to správna voľba.
Kamila P.
28.01.2025

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting I. - dokonalé texty na webe, v reklame a v marketingu, stratégia písania
Kurz bol skvelý, úžasný a prekonal všetky moje očakávania. Absolútne mi otvoril nový pohľad na copywriting a ukázal mi veci, o ktorých som si predtým ani neuvedomovala, že sa na ne dá pozrieť týmto spôsobom. Priniesol mi nové obzory a pohľady na témy, ktoré som predtým vnímala len povrchne, čo veľmi oceňujem. Lektor bol vynikajúci. Nielenže zvládol perfektne vysvetliť danú problematiku, ale nás dokázal posunúť ešte ďalej. Odporučil nám konkrétne stránky, články a aplikácie, ktoré môžeme využiť v praxi, a to hodnotím ako mimoriadne pozitívne. Takéto informácie a poznatky z praxe by si človek inak hľadal dlho a postupne, napríklad prostredníctvom nekonzistentného vyhľadávania na YouTube, ktoré často neposkytuje dostatočne presné a kvalitné informácie. IT Learning Slovakia je jednoducho jednotka na trhu. Ich profesionalita, kvalita kurzov a schopnosť priniesť reálne využiteľné znalosti sú na najvyššej úrovni.
Kamila P.
28.01.2025

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Internet marketing I. - reklama a propagácia na internete pre začiatočníkov
Kurz mi výrazne rozšíril obzory a považujem ho za nevyhnutný základ pre každého, kto chce pracovať s internetovým marketingom. Vďaka nemu som pochopila dôležité súvislosti a získala praktické znalosti, ktoré viem okamžite využiť. Kurz ma presvedčil natoľko, že som si zakúpila Múdru kartu, aby som mohla pokračovať vo vzdelávaní. Lektor bol výnimočný svojou otvorenosťou a priamym prístupom. Na konkrétnych príkladoch ukázal, ako robiť veci efektívne a nekomplikovane, čo som veľmi ocenila. IT Learning Slovakia ponúka kvalitné kurzy, ktoré presahujú očakávania. S ich ponukou som maximálne spokojná a určite sa plánujem vzdelávať ďalej.
Kamila P.
28.01.2025

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Internet marketing II. - začíname podnikať na webe, dokonalá web stránka a návrh online stratégie
Rovnako ako prvý kurz, aj tento ma presvedčil o tom, že investícia do vlastného vzdelávania sa jednoznačne oplatí. Kurz priniesol množstvo nových a užitočných informácií, ktoré mi pomôžu posunúť sa ďalej. Som veľmi spokojná. Lektor bol skvelý, profesionálny a dokázal výborne vysvetliť všetky témy. Jeho prístup som opäť veľmi ocenila. S IT Learning Slovakia som bola opäť veľmi spokojná. Kvalita ich kurzov ma utvrdzuje v tom, že je to správna voľba pre moje vzdelávanie.
Kamila P.
28.01.2025

hodnotenie lektora:
100%
Benjamín Hajla
lektor kurzu Benjamín Hajla
lektor kurzu
Absolvoval/a: Facebook marketing I. - ako byť správny sociálny manažér, vedenie a správa firemnej stránky, získavanie fanúšikov a virálna komunikácia
Kurz jednoznačne odporúčam každému, kto sa chce venovať Facebook marketingu. Priniesol mi množstvo nových informácií a praktických rád od odborníka z praxe, ktoré sú reálne využiteľné. Lektor bol skvelý – veľmi priateľský, milý a vytvoril príjemnú atmosféru počas celého kurzu. So spoločnosťou IT Learning Slovakia som bola opäť veľmi spokojná. Profesionálny prístup a kvalitné kurzy sú u nich samozrejmosťou.
Kamila P.
28.01.2025

hodnotenie lektora:
100%
Benjamín Hajla
lektor kurzu Benjamín Hajla
lektor kurzu
Absolvoval/a: Platená reklama Facebook a Instagram I. - Meta Ads, propagácia príspevkov, cielenie, publiká, reklamy a predaj cez business manager
Jeden z ďalších naozaj veľmi vydarených kurzov, ktorý bol spracovaný veľmi prakticky. Reálne ukážky z praxe – ako robiť, kedy robiť a prečo robiť – mi pomohli vyhnúť sa zbytočným teóriám či domnienkam. Všetko bolo jasné, zrozumiteľné a priamo využiteľné, čo bolo skvelé. Lektor bol veľmi milý, priateľský a ochotne zodpovedal všetky otázky. Jeho prístup bol profesionálny a zároveň priateľský IT Learning Slovakia opäť nesklamal.
Kamila P.
28.01.2025

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Miroslav Gregor
lektor kurzu Mgr. Miroslav Gregor
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Kurz bol skvelý a veľmi prínosný, ale určite nepatrí medzi tie úplne "jednoduché na pochopenie". Nie že by sa to nedalo zvládnuť, ale určite je výhodou mať aspoň základné znalosti Google Analytics a Tag Managera pred jeho absolvovaním. Stíhať sa dá, ale ak máte už nejakú predchádzajúcu skúsenosť, kurz vám dá oveľa viac a stane sa úplne topovým. Maximálna spokojnosť. Lektor bol skutočný odborník a vedel poradiť pri každej otázke. Jeho prístup bol profesionálny a zároveň veľmi priateľský. IT Learning Slovakia opäť potvrdil svoju kvalitu. Ich kurzy sú prepracované a poskytujú reálne využiteľné vedomosti.
Katarina K.
17.12.2024

hodnotenie lektora:
100%
Benjamín Hajla
lektor kurzu Benjamín Hajla
lektor kurzu
Absolvoval/a: Platená reklama Facebook a Instagram I. - Meta Ads, propagácia príspevkov, cielenie, publiká, reklamy a predaj cez business manager
viem, že téma platenej reklamy IG a FCB , nie sú zrovna tie najľahšie , ale úprimne môžem prehlásiť , že lektor Benjamín nám odovzdal všetko, čo sa dalo za ten čas dalo reálne vstrebať Lektor prijateľnou a zrozumiteľnou rečou vysvetľoval jednotlivé body , ktoré bolo vidno, že mal vopred systematicky pripravené. Pači sa mi jeho ľudský , spontánny a aj humorný prístup , zohľadnil naše predchádzajúce " neskúsenosti" a tempo výuky zvoli primerane bola som už na druhom kurze Matej na AI nasadil skutočne vysoký level , preto som mala už pomerne vysoké očakávanie v tomto kurze a len musím skonštatovať , že sa naplnili a vaše kurzy môže spokojne a úprimne len ďalej odporúčať čo aj aj robím a už teraz sa neviem dočkať ďalšieho
Tetiana R.
05.12.2024

hodnotenie lektora:
100%
Erik Forišek
lektor kurzu Erik Forišek
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) II. pre mierne pokročilých - špičková kvalita a vylepšovanie kampaní, manuálny režim, reklamné skupiny, zhody a konverzie
Google Ads je velka podpora pre podniky, kurzy IT learning vam to dokonale ukazu. Ochotny opakovať viac krat a odpovedat na otazky. Lekcia je podporena videokurzom, co je super.
Zuzana H.
24.10.2024

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Internet marketing II. - začíname podnikať na webe, dokonalá web stránka a návrh online stratégie
Kurz môžem len odporučiť. Pán Hecht tam dal asi všetko čo vedel, dával veľa príkladov pre lepšie pochopenie. Pre mňa tam bolo veľa nového aj napriek tomu, že toto bol môj posledný 9 - ty marketingový kurz od vás..
Gallova M.
23.10.2024

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Internet marketing II. - začíname podnikať na webe, dokonalá web stránka a návrh online stratégie
Každá téma bola vysvetlená detailne a zrozumiteľne aj na prikladoch. Lektor mal výborné znalosti nielen teoretické, ale aj praktické. Kurzu dal osobny rozmer a nechybal ani humor. Uznavam, ze su k dispozicii videa ku kurzu zadarmo. Ocenujem profesionalny pristup a organizacne zabezpecenie skolenia v kazdom smere. Tesim sa na dalšie kurzy.
Ivana N.
23.10.2024

hodnotenie lektora:
95%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Internet marketing II. - začíname podnikať na webe, dokonalá web stránka a návrh online stratégie
Online kurz bol pre mňa veľmi prinosný lektor daval vtipne a zaroveň trefne priklady z praxe . Nasmiala som sa no naučila som sa aj nove veci ktoré verím, že využijem aj v budúcnosti v praxi .
Nikola D.
23.10.2024

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Internet marketing II. - začíname podnikať na webe, dokonalá web stránka a návrh online stratégie
Určite odporúčam lektora, profesionalita, ochota a spôsob prednášania sú úžasne, človek sa pri ňom nenudí ????
Kitti K.
21.10.2024

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Nikola D.
21.10.2024

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Katarína F.
25.09.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu


U nás si nekupujete iba kurz,
ponúkame Vám komplexné vzdelávanie

Ak nám na niečom naozaj maximálne záleží, tak je to Vaša spokojnosť a tej sa sanžíme všetko prispôsobiť. Nechceme Vám ponúknuť iba kurz, na ktorý prídete a odídete, ale už 9 rokov ponúkame komplexné a garantované vzdelávanie.
V cene tohto kurzu máte nasledovné výhody:
garancia spokojnosti, ak nebudete spokojný, vrátime Vám peniaze
tento kurz môžete zadarmo opakovať po absolvovaní
v cene kurzu máte materiály a písacie potreby
špičkové, moderné učebne a kvalifikovaní lektori z praxe
bohaté občerstvenie, kvalitná káva, čaje, voda a rôzne nápoje


Máte otázky, alebo sa chcete prihlásiť?

Získajte ďalšie informácie ohľadom počítačového kurzu Online marketér JUNIOR - základný balík marketingových kurzov pre podnikanie alebo prácu marketéra a zavolajte nám, alebo nám napíšte nám správu cez kontaktný formulár.

Sme tu pre Vás od 8:00 do 20:00
poradenstvo, objednávky a informácie: 02/4920 3080
e-mailový kontakt: info@itlearning.sk


Zaujal Vás tento počítačový kurz? Chcete sa prihlásiť na kurz a potrebujete pomôcť? Chcete sa poradiť pred nástupom na kurz s lektorom? Radi Vám zodpovieme Vaše otázky ohľadom kurzu Online marketér JUNIOR - základný balík marketingových kurzov pre podnikanie alebo prácu marketéra, prihlásime Vás na kurz, alebo Vám poradíme vybrať si vhodné metodické riešenie pre Vás alebo Vašu firmu.
Aktuálna akcia na IT kurzy a počítačové a marketingové kurzy v Bratislave