Tak, a teraz máme vo firme z pohľadu mačacieho marketingu už vytvorené všetky predpoklady na to, aby sa náš malý biznis rozbehol (kvalitné produkty, dobré ceny, primerané poštovné, rýchle dodávky,…). Už len, aby sa o nás dozvedeli potenciálni zákazníci – a rozhodli sa nakúpiť produkty práve u nás.
Na to, aby sme sa dostali do povedomia ľudí, potrebujeme reklamu. Tú rozdeľujeme na aktívnu a pasívnu. Tou aktívnou mierime na potenciálnych kupujúcich, ktorí by mohli u nás nakúpiť. S pasívnou, naopak, vyčkávame, kým nás potenciálny zákazník nezačne hľadať a nájde sám – napríklad na Googli. V každom prípade je potrebné myslieť na našu cieľovú skupinu – teda skupinu ľudí, pre ktorých sú naše výrobky či služby určené.
V našom prípade sa chceme zviditeľniť ľuďom, ktorí chovajú mačky, alebo majú blízkych s mačkami. A tých je veľa. Potrebujeme zvoliť správne nástroje, aby sme pritiahli ich pozornosť a zaujali, vyvolali v nich možno i túžbu po našom produkte. Ideálne chceme, aby náš produkt kúpili, najlepšie nie raz, ale opakovane a aby sme sa im zapísali do pamäte.
Inak povedané, musíme ísť na ADAMa.