Začínate podnikať a ešte ste nenašli správny softvér pre vaše podnikanie? Mám jeden tip, ktorý vás možno zaujme… Vytvoriť faktúru je možné aj v Exceli. A nie je to náročné ani pre začiatočníka!
Ako na to?
Poznám pomerne veľa ľudí, ktorí sa týmto spôsobom rozhodli vytvárať a evidovať faktúry a funguje im to. Teraz by som sa chcela podeliť o tento super nápad aj ja s vami. Naozaj to nie je zložité a potrebujete k tomu iba zopár základných poznatkov z Excelu. Absolútny základ stačí. Zvládne to aj úplný začiatočník.
Otvorte si program Microsoft Excel a postupujte podľa ďalšieho postupu.
Zvoľte záložku Súbor a v ľavom paneli vyberte možnosť Nové. Zobrazí sa vám obrazovka s vyhľadávacím poľom v pravej časti hore, do neho môžete vpisovať rôzne kategórie, či kľúčové slová. Vpisované výrazy volíme podľa toho, čo hľadáme. Hľadáme faktúru, preto tento raz napíšeme výraz: Faktúra.