Je pravda, že na Instagrame nájdete hlavne mladých ľudí. No pravda je aj to, že vekový priemer používateľov sa stále zvyšuje (nielen počtom sviečok na narodeninovej torte 😉 ). Takže ak vaša firma ešte nemá vytvorený účet na Instagrame, možno je práve najlepší čas začať. Samozrejme, ak sú členovia vašej cieľovej skupiny fanúšikmi IG… Pri vytváraní instagramového profilu sa zbytočne neponáhľajte a snažte sa vyplniť ho čo najefektívnejšie. Ak neviete, čo by ste si do profilu (alebo po instagramovsky: „do BIO“) mali napísať, čítajte ďalej.
Ako dobre vyplniť instagramový profil?
Vyplniť instagramový profil vie dnes každý! Pch!
Nooo… Vyplniť instagramový profil pre seba a pre firmu je trošku rozdiel. Nemyslíte? Preto som sa na tento kurz prihlásila. Aby som zistila, aké chyby firmy najčastejšie robia a ako im predchádzať.
Keď hovoríme o instagramovom profile – myslíme tým tých pár riadkov textu a informácií, ktoré sa ukážu pod vašou fotkou, keď niekto klikne na vaše používateľské meno. Tento obmedzený priestor má zmysel využiť na krátke predstavenie sa. A pre firmu to treba spraviť mimoriadne dobre. Preto vznikol tento mini-návod. Aby ktokoľvek, kto sa aj len náhodou dostane na váš profil, hneď na prvé prečítanie vedel, kto ste, čomu sa vaša firma venuje, čo ponúkate. A ako to napísať do takého malého priestoru efektívne. Zmestí sa tam totiž ešte aj jeden odkaz a vaše kontaktné údaje. Prejdeme si postupne jednotlivé časti instagramového profilu.