Na obrázku vidíte reklamu, ktorá sa mi zobrazila, no bohužiaľ po kliknutí na jednotlivé produkty som bola presmerovaná na ich hlavnú stránku. Teda ani jeden propagovaný produkt ma neodkázal priamo naň a teda zákazníkom značne znemožnil nakupovanie. Zákazníci sú už pohodlní a keďže je výber momentálne obrovský, nechce sa im prehrabávať na Vašej stránke a veci chcú mať “strčené rovno pod nosom.”
Ak začnete propagovať svoje produkty na Facebooku, dajte si na tom záležať. Ako ste videli v úvode článku, postnúť takýto príspevok nie je žiadna veda a naozaj Vám to zaberie len pár minút poctivej prípravy. Dobre zvolené produkty a ich správne linky sú už prvým základom úspechu v uľahčení nákupu pre zákazníkov. Tento typ postu sme sa naučili na kurze veľmi rýchlo a všetci sme si to vyskúšali na našej virtuálnej firme. Aj napriek tomu, že Facebook využívam aj na podnikateľské účely, Carousel som tu nikdy neregistrovala. Aj práve pre tieto skvelé tipy a vychytávky si veľmi cením všetky IT Learning kurzy, keďže lektori sa neboja podeliť s Vami o svoje cenné skúsenosti a naučiť Vás ako to robiť správne a efektívne.
Tip na záver:
Keďže Vaše logo spolu s prelinkovaním na Váš web bude v príspevku ako posledný obrázok, skontrolujte si či máte na Facebookovej stránke svoje logo a správne zadanú adresu.