Kurz: PPC kampane II. pre mierne pokročilých
Lektor: Peter Hecht
Nadviažem na svoj predošlý článok https://www.itlearning.sk/preco-google-kontroluje-nase-reklamne-kampane/ krátkym predstavením, čo to PPC vlastne je:
„PPC reklama je jednou z najefektívnejších foriem internetovej reklamy. Dalo by sa povedať, že do pár minút sa váš inzerát alebo banner zobrazuje na stovkách najnavštevovanejších webov, státisíce ľudí, ktorí vyhľadávajú produkt alebo službu vás nájdu na popredných priečkach vyhľadávačov. A to za zlomok ceny, ktorú by ste investovali do iných foriem reklamy,“ povedal nám na úvod Peter Hecht.
Podľa môjho názoru môže byť PPC reklama cez GoogleAds veľmi efektívna, ak si správne definujete cieľovú skupinu a dobre ovládate GoogleAds. Alebo aspoň máte chuť svoje kampane modifikovať a vylepšovať.
Ak je všetko správne nastavené, oslovíte tisícky svojich potencionálnych klientov denne a to spôsobom, ktorý je aktuálny. Ak reklamu na bilboarde niekde pri ceste musíte zadať do výroby 2 mesiace vopred a potom ten istý bilboard visí na mieste ďalší mesiac-dva-tri, pri online marketingu môžete svoju akciu meniť podľa potreby, hoci aj po hodine.
Predstavte si, že máte reštauráciu. Dnes môžete robiť kampaň na ponuku dnešného menu, zajtra na rozvoz v rámci Bratislavy zdarma a pred víkendom môžete spustiť remarketing s témou romantickej večere pre dvoch.
Takže flexibilita, rýchlosť a akčnosť, to sú pre mňa hlavné atribúty online marketingu. Dokážete ich ale využiť naplno, ak robíte marketing cez agentúru?