Ako sa stať špičkovým copywriterom
Pýtate sa ako sa stať copywriterom? Jednoducho. Na to, aby ste písali dobré texty, nemusíte mať vysokú školu ani iné špeciálne vzdelanie. Ak ste zo slohových prác nemali jednotky, nevadí. A ak aj áno, tiež to nemusí nič znamenať. Len dobre písať totiž nestačí. Musíte vedieť aj predávať.
Kto dokáže predať vaše produkty lepšie než vy? Pravdepodobne nikto ?
Vy najlepšie viete, čo ponúkate, v čom ste iní než konkurencia, kto sú vaši zákazníci,… a to je pre tvorbu pútavého obsahu naozaj základ.
Copywriter môže písať aj pre iných
Asi ste už počuli o tom, že copywriteri môžu písať nie pre seba. Môžu písať pre iných. Či už v zamestnaní píšu menom firmy, v ktorej pracujú, alebo v zamestnaní, keď firma predáva ich copywriterskú prácu niekomu inému, kto to potrebuje. Vždy kumšt copywritera potrebuje viac než len vedieť písať…
Či už chcete písať pre seba alebo pre iných, potrebujete nevyhnutne poznať vychytávky. Tie, ktoré z vášho obsahu urobia briliant ? – môžete sa ich naučiť od profíkov, ktorí sa s vami o svoje know-how otvorene podelia.
Napríklad na kurze Copywriting II. vám lektor odovzdá tonu cenných tipov, ktoré určite využijete.
Pozor, nie je to len taký obyčajný kurz, na ktorom by ste počúvali zbytočné omáčky, s ktorými neviete ďalej pracovať.
Tu vás čaká 5 hodín praxe. Na vlastnej koži si vyskúšate tvorbu PR článkov, PPC reklám, či textov na web. Lektor si vaše diela prečíta a pomôže vám ich vyladiť. Až k dokonalosti. Prípadne tiež ukáže na príkladoch okolosediacich chyby, ktorých sa dopúšťa väčšina samoukov…
Ak teda túžite po obsahu, ktorý predáva, alebo chcete vedieť taký obsah písať pre iných, prihláste sa na kurz.
Uvidíte, odídete nadšený. Ba viac. Tak ako ja.