Písanie a čítanie sa učíme už od základnej školy a možno si vravíme, že za tie roky sme v tom aj celkom dobrí. Aká ťažká už len môže byť práca copywritera? Popísať produkt hádam zvládneme, odporučiť niekomu kúpiť si náš výrobok tiež. Môžeme sa teda smelo hlásiť na otvorené pozície copywriterov, nie?
Až také ľahké to však nie je. Ľudia si neuvedomujú, aké kreatívne a všestranné tieto pozície sú. Od copywriterov sa neraz očakáva, že budú vedieť písať rôznorodé texty do PPC reklám, postov na sociálne siete, obsah do plagátov a brožúr, blogov, ale aj na webové stránky tak, aby ich mal rád Google aj Bing, a omnoho viac.
Čo vás na kurze čaká?
Možno vás to prekvapí, ale za dobrým textom sa skrýva viac ako sa na prvý pohľad môže zdať. Okrem správnej štruktúry textu ho treba vedieť prispôsobiť rôznym účelom a publikám. Treba myslieť na tón, čo chceme v ľuďoch vyvolať, ako ich správne osloviť a zaujať. Je lepšie začať pozitívne, či negatívne? Vtipnou hláškou alebo slovnou hračkou?
Pre úspech textov je dôležité osvojiť si správne princípy a procesy tvorby, čo človek docieli najmä častým písaním a tréningom. A presne na to je určený Kurz raketový Copywriting II. – praktické a kreatívne cvičenia, tvorba rôznorodých textov v marketingu.
Vo videu sa dozviete, čo vás na kurze čaká a tiež vám priblížim základnú teóriu s pár praktickými príkladmi pre ľahšie pochopenie.
Kurz raketový Copywriting II. – praktické a kreatívne cvičenia, tvorba rôznorodých textov v marketingu
Lektor: Matej Valo
Tester kurzu a autor videa: Andrea Žitňanová