Keď vytvárate novú tabuľku, na začiatku nie vždy správne odhadnete, koľko riadkov alebo stĺpcov budete potrebovať. Stáva sa tiež, že aj keď je prvý odhad správny, po čase sa vyskytne potreba tabuľku rozšíriť o prázdny riadok alebo viacero riadkov, prípadne pridať do tabuľky nové stĺpce. Aj pri práci s tabuľkami, ktoré vytvorili vaši kolegovia, či podnikoví partneri sa občas vyskytne potreba pridať riadky či stĺpce do existujúcej tabuľky, alebo naopak – riadky (alebo stĺpce) odstrániť. Ako pridávať do tabuľky programu Excel riadky či stĺpce? Naozaj to nie je ťažké.
V tomto praktickom videu sa zoznámite s viacerými spôsobmi ako rýchlo pridať prázdne riadky alebo stĺpce do tabuľky v Exceli. V závere sa tiež zoznámite s postupom kedy a ako pridať do tabuľky niekoľko buniek. Podobné postupy môžete použiť aj pri odstraňovaní riadkov (stĺpcov) s tým rozdielom, že kým klávesová skratka Ctrl + (+) pomáha riadky či stĺpce vložiť, Ctrl + (-) použijete na odstránenie riadkov či stĺpcov.