Tento kurz je rozdelený do troch častí, aby vám poskytol komplexný pohľad na platenú reklamu na dvoch najväčších sociálnych sieťach na Facebook a Instagram. Zameriame sa na kampane s cieľom budovania povedomia. Zameriavame sa na tvorbu efektívnych reklamných kampaní, ktoré pomáhajú vašej značke vyniknúť a ľuďom zanechávajú trvalý dojem. Zistíte, ako získať viac fanúšikov a povedomia o vašom podnikaní. Hlbšie sa pozrieme aj na kampane s cieľom zvýšiť interakciu. Naučíme vás, ako vytvárať zaujímavý obsah, ktorý priláka lajky, komentáre a zdieľania. Rovnako sa pozrieme na techniky, ako maximalizovať viditeľnosť vašich reklám za optimálnu cenu. A posledná časť – ak máte alebo budete mať Facebook Pixel – predajné Kampane a Konverzie. Táto časť je zameraná na konkrétne výsledky. Naučíme vás, ako vytvárať kampane, ktoré povedú k reálnym konverziám, a teda k predajom. Ukážeme vám, ako efektívne využívať katalógové, či remarketingové reklamy, aby ste oslovili užívateľov so záujmom o váš produkt alebo službu, či spustiť kampaň, ktorá otestuje vaše služby, či produkty pred obrovským publikom.
Kampane vo videokurze:
Získavanie fanúšikov. Aby vás ľudia spoznali – prevádzka. Aby spoznali produkt, či službu. Viac návštevníkov na udalosti. Viac videní videa. Podpora skvelého príspevku. Zbierame lajky, komentáre a zdieľania. Nezabudnite na fanúšikov. Podpora a promo súťaže. Príspevok s kolotočom. Maximalizácia videnia na ľudí. Maximalizácia videnia na vašej reklame, za čo najlepšiu cenu. Pokročilá brandová kampaň s viacerými vizuálmi. Remarketingová a pripomínajúca reklama. Návštevníci web stránky. Podpora článku, či blogu. Predaj bez merania konverzií, alebo ak začíname s predajom. Zvedavý príspevok s linkou. Reklama na správy, alebo keď nemám web stránku. Lasminute produkty, či ponuka. Reklama na volanie do prevádzky. Formulárová reklama. Klikací príspevok s cieľom predaja a rýchla predajná kampaň, lastminute predaj. Kolotoč produktov s preklikom na krátku dobu. Produkt vs. Kampaň vs. Firma. Dlhodobá reklamná kampaň. Predajná kampaň na rôzne cieľové skupiny. Predajná kampaň na rôzne produkty, či služby. Predajná kreatívna kampaň. Kampaň s cieľom vlastnej udalosti. Katalógová reklama na všetky produkty. Katalógová reklama na vybrané produkty. Remarketingová katalógová reklama. Remarketingová katalógová reklama pre ďalší nákup. Rýchle prostredie, zlé vstupné stránky alebo zložitý produkt/služba.
Heslo od tohto videokurzu získate po zakúpení kurzu Facebook a Instagram reklama 35 tipov priamo na tomto kurze od lektora – tento videokurz nie je súčasťou bezplatného VideoClass.