Čo treba vedieť pred založením e-shopu?
Prvé tri otázky, ktoré položte sami sebe, sú – čo, komu a ako.
Viete, čo chcete predávať? Na naše kurzy pre e-shopy prichádza polovica ľudí bez toho, aby vedeli, čo budú predávať.
Viete, komu chcete predávať? Odpoveď všetkým nie je správna.
Viete, akou formou sa chcete zviditeľniť a predávať? Vytvorenie e-shopu, ktorému rozumiete, je začiatok.
Univerzálny návod na ďalšie otázky, na čo sa pri pýtaní zamerať pri budovaní vlastného úspešného e-shopu, neexistuje.
Tu je však zopár tipov:
Je pre váš biznis vhodný predaj online?
Je vhodné založiť e-shop formou prenájmu, použiť open-source, alebo si nechať spraviť e-shop na zákazku?
Na čo sa pripraviť v súvislosti s prevádzkou e-shopu?
Aké sú finančné náklady na rozbehnutie a kedy začnete zarábať?
Je reklama potrebná a ak áno, koľko investovať do reklamy?
Predtým než sa pustíte do biznisu, zistite si o ňom viac. Nemecká štatistika spred pár rokov ukazuje, že kým podnikateľ vybuduje úspešný biznis, skrachuje priemerne 3,5-krát. Niektorým sa to podarí na prvý-druhý raz, iní to zabalia už po prvom neúspechu. Väčšina mojich známych bez prípravy sa dopracovala k úspechu až po štvrtom-piatom pokuse. Šťastie praje pripraveným.