Poznáte čínske príslovie, ktoré hovorí „Ak daruješ človeku rybu, nakŕmiš ho na jeden deň, ak ho naučíš loviť ryby, dáš mu potravu na celý život“? Už ste ho počuli mnohokrát? Výborne. Je čas aplikovať ho na seba a svoje okolie. Čas naučiť sa chytať ryby… Poviem Vám, načo je to dobré.
Sociálne médiá – Social managér
Žijeme za druhou polovicou druhého desaťročia 21. storočia. Svet sa od prelomu milénia veľmi zmenil a zmeny neustále pokračujú – viac a viac ovplyvňujú náš život bez ohľadu na to, či sa nám to páči alebo nie a na pracovných portáloch sa čím ďalej tak tým viac stretávame s pracovnou pozíciou Social manažér špecialista.
Keď koncom 20. storočia vznikli médiá pôsobiace v internetovom priestore s novými komunikačnými možnosťami, dostali súhrnné pomenovanie sociálne médiá. Ich spoločným znakom bolo najmä umožnenie komunikácie v online priestore, kde účastníci plynule menia rolu diváka a autora. Mnohé názvy sociálnych médií sú v súčasnosti veľmi známe, ale málokto tuší kam a ako ich všetky roztriediť.
A v praxi pôsobí len niekoľko odborníkov, ktorí vedia ako s nimi efektívne pracovať. Na Slovensku medzi nich nepochybne patrí lektor prednášajúci v IT Learningu marketing na Facebooku – Peter Hecht.