názov kurzu:
Efektívny e-mail marketing – ako na newsletter a hromadné e-maily,…
lektor:
Mgr. Peter Hecht
Ako funguje e-mail marketing
E-mail marketing je cielená distribúcia komerčných a nekomerčných správ na určený zoznam e-mailových adries. E-mailový marketing, zasielanie e-mailov alebo elektronická pošta je jedným z nástrojov tzv. priameho marketingu, je to v širšom zmysle slova všetko marketingového charakteru, s čím sa stretávame prostredníctvom e-mailovej schránky.
Hneď na začiatku kurzu lektor poukázal na rozdiely v ponímaní rôznych nástrojov, ktoré e-mail marketing zahŕňa. Vysvetlil pojmy mailing list (zoznam mailových adries, na ktoré sa posiela info o novinkách – newsletter a pod.), direct email (indivudualizovaná ponuka, keď predávajúci pozná kupujúceho z predchádzajúcich nákupov), direct marketing (všetko, čo ide na konkrétnu adresu),…